Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت چاپ و نشر بانک ملی از امحای بیش از ۱۷ تن از چک‌ پول‌های بانکی باطله در این شرکت خبر داد. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات - اخبار فرهنگی -

رضا منصوری، مدیرعامل شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران، در گفت‌وگو با خبرنگاران فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا‌، از  امحای بیش از 17 تن از چک پول‌های باطله بانکی  در این چاپخانه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌ برابر دستورالعمل‌های مختلف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص بایگانی و نگهداری اسناد بانکی، اوراق بهادار و...، با سررسیدن تاریخ نگهداری و بایگانی این اسناد، می‌بایست نسبت به امحای آن‌ها اقدام شود. این اقدام علاوه بر آزادسازی فضاهای فیزیکی، موجب بازیافت این کاغذها برای مصارف مختلف شده است. انواع چک پول‌های بانکی به علت دارا بودن درصدی پنبه و نخ در خمیره کاغذ، پس از امحا جهت بهره‌برداری در صنایع کارتن سازی کاربرد دارند.

دیجیتال‌سازی 5 میلیارد برگ سند در چاپخانه بانک ملیتولید کاغذ هوشمند برای چاپ امنیتی در چاپخانه بانک ملی

منصوری تصریح کرد: اخیراً شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران یک محموله 17 تنی از چک پول‌های قدیمی را با رعایت تشریفات قانونی، در محل شرکت خود امحا کرده است. علاوه بر تجهیزات مربوط به امحای کاغذ، این شرکت مجهز به تجهیزات امحای کارت‌های بانکی و هوشمند است.

انتهای پیام/

R1013198/P/S4,35/CT1 واژه های کاربردی مرتبط چاپخانه بانک ملی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چاپخانه بانک ملی چاپخانه بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۱۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ سید محمد مهدی احمدی مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر گفت: ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به ۶ بانک واگذار شد و تا ۲ سال این فرآیند را بانک شهر مدیریت خواهد کرد. باشگاه پرسپولیس نزدیک به ۱۸۰ میلیارد تومان به نظام بانکی بدهکار است.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • تقویت همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • فیلم|بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان