Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا - مدیرکل امور مرزی وزارت کشور و نماینده این وزارتخانه در شورای آموزش و پرورش مناطق مرزی کشور گفت: نوسانات ارزی موجود در بازار ارتباطی با تصویب قانون ارتقا معیشت مرزنشینان مناطق مرزی ندارد.

شهریار حیدری روز شنبه در حاشیه سفر وزیر آموزش و پرورش به ایلام در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: این قانون 24 بهمن ماه امسال تصویب و با واکنش رئیس بانک مرکزی مبنی بر افزایش نرخ ارز در بازار روبه رو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این در حالی است که اجرای این قانون حداقل 45 روز زمان نیاز داشته و نوسان های ارزی ارتباطی با این مساله ندارد.
مدیرکل امور مرزی وزارت کشور ادامه داد: این آیین با هدف کمک به مرزنشینان ساکن در غرب، شمال غرب و سواحل خلیج فارس تصویب شده است.
به گفته حیدری، در تمامی فرآیندهای تصویب این آیین نامه وزارت اقتصاد و صنعت حضور داشته و کلیه ملاحظات تامین ارزی اعمال شده و منشا قانونی دارد.
وی گفت: تاکنون برای اجرای این آیین نامه یک دلار اختصاص نیافته و اظهارات رییس بانک مرکزی در این خصوص دور از نگاه کارشناسی شده است.
به گفته عضو شورای آموزش و پرورش مناطق مرزی، این آیین نامه بصورت کامل ملجا قانونی داشته و مرجع تامین ارز آن نیز مشخص شده است.
حیدری افزود: بر اساس این آیین نامه به 48 قلم کالا باید ارز دولتی اختصاص و 100 قلم نیز ارز آزاد داشته و هیچ ارتباطی به گرانی ارز ندارند.
به گفته نماینده وزارت کشور در شورای آموزش و پرورش مناطق مرزی کشور هیچیک از این اقلام تولید مشابه داخلی ندارند.
7171/6119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مرزنشينان مدير كل امور مرزي وزارت كشور ايلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۱۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، «رضا مراد صحرائی» وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد، گفت: بر این اساس تا ۵ سال آینده هزار هنرستان جدید ساخته می‌شود و ۸۰۰ هنرستان هم با تبدیل کاربری ایجاد می‌شوند.

به گفته وی تا پایان برنامه هفتم ۲۵۰۰ واحد هنرستان به واحد تولیدی تبدیل می‌شود.

صحرائی خاطر نشان کرد: موضوع تغییر تقویم آموزشی در قالب طرح در کمیسیون آموزش مجلس تصویب شده و در نوبت رسیدگی در صحن علنی مجلس است.

وزیر آموزش و پروروش تصریح کرد: به هنرستان های جوار صنعت تسهیلات داده می‌شود، هنرستان‌های تیزهوشان راه‌اندازی می‌شود وزارتخانه‌های تعاون، نفت، صمت، گردشگری، راه، بهداشت، ورزش، محیط زیست و کشور مکلف به ایجاد حداقل ۵ هنرستان شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳
  • تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد
  • هزار هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • صحرایی خبر داد: ۱۰۰۰ هنرستان در کشور ساخته می‌شود
  • سخنگوی دولت: آیین نامه ابلاغ نشده واردات خودرو نداریم
  • خرید جت؛ جنجال بر سر یک قانون ۲۰ ساله!