Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تبريز- ايرنا - مدير تالار بورس منطقه اي آذربايجان شرقي اعلام کرد: در بهمن ماه امسال يک ميليارد و 40 ميليون و 259 هزار و 475 سهم و حق تقدم به ارزش 3 هزار و 704 ميليارد و 952 ميليون و 745 هزار و 442 ريال در بورس تبريز داد و ستد شد.

محمد امين عابديني روز شنبه به ايرنا گفت: 58 درصد معاملات ماه گذشته تالار بورس تبريز به ارزش 2 هزار و 130 ميليارد و 662 ميليون و 44 هزار و 620 ريال مربوط به خريد سهام و 42 درصد به ارزش يک هزار و 573 ميليارد و 263 ميليون و 700 هزار و 882 ريال مربوط به فروش سهام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينکه اين معاملات توسط 38 کارگزار بورس تبريز انجام شد، گفت: در بهمن ماه امسال 505 کد معاملاتي جديد در تالار بورس تبريز ايجاد شد.
تالار بورس اوراق بهادار تبريز به عنوان دومين تالار بورس منطقه اي ايران در تاريخ 22 مهر 1382 در تبريز افتتاح شد.
بورس اوراق بهادار منطقه اي تبريز زير نظر سازمان بورس اوراق بهادار تهران فعاليت مي کند و سهام تمامي شرکت هاي پذيرفته شده در بورس تهران در اين تالار قابل معامله است.
3071
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۲۶ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه با افزایش ۴۲۶ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۶۵ هزار واحدی ایستاد.

شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از ۸۰۰ واحدی در ارتفاع ۷۵۱ هزار و ۶۶۴ واحدی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • آینده بورس در چند پرده
  • رشد ۱۲۰۷ هزار واحدی بورس در شروع معاملات
  • پیش‌بینی بورس در هفته سوم اردیبهشت ۱۴۰۳/ پیشتازی فولادی‌ها و پالایشی‌ها در این هفته
  • افزایش ۴۲۶ واحدی شاخص کل بورس
  • تحلیل روند بازار سهام در هفته‌ای که گذشت
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص
  • چرا انتشار اوراق رهنی مسکن در ایران گره گشا نبود؟