Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@18:24:54 GMT

مردم گران‌فروشی لوازم خانگی را اطلاع دهند

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۱۵۲۸

رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: کمبود کالا نداریم و انبار‌ها مملو از کالا هستند.

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد طحان‌پور، با اشاره به صحبت‌های اخیرش مبنی بر اینکه «مردم تا گران نشده لوازم خانگی مورد نیاز خود را خریداری کنند»، گفت: مصاحبه‌ای از بنده منتشر شد که برخی از مسئولان و مردم به گونه‌ای دیگر برداشت کرده و تصور کردند که کمبود کالا داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به هیچ عنوان کمبود کالا نداریم و انبار‌ها مملو از کالا هستند، افزود: ما دوست نداریم در سال آینده کالا‌ها در انبار‌ها باشد، اما کارگران بیکار باشند.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی تصریح کرد: یکی از دلایل مملو بودن انبار‌ها آن است که قیمت کالا به علت مشکلات ارزی و مشکلات مواد اولیه افزایش یافته است.

طحان‌پور با تاکید بر اینکه گرانی با گران‌فروشی متفاوت است، گفت: تلاش ما بر این است که مردم به راحتی بتوانند لوازم خانگی را بخرند، هرچند در درجه اول باید مصرف کننده و واحد توزیع باشد تا چرخه تولید بچرخد؛ ما یک سه ضلعی هستیم که با هم هستیم.

وی ادامه داد: من هیچ کجا نگفتم افزایش قیمت وجود دارد، اما این را همه مردم می‌دانند که وقتی حقوق ودستمزد افزایش پیدا می‌کند، بخشی از قیمت‌ها افزایش می‌یابد.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی تصریح کرد: از آنجایی که کالا گران شده و قیمت نهایی آن بالاست، افرادی که می‌خواهند کالایی را تهیه کنند، با رقم بالایی مواجه می‌شوند.

طحان‌پور با بیان اینکه اصناف توزیع کننده هستند، گفت: اصناف کالای تولیدی را می‌خرند و سودی روی اجناس می‌کشند و آن را می‌فروشند، ولی اگر کارخانجاتی بخواهند کالا عرضه نکنند یا اصناف بخواهند گران فروشی کنند، مردم می‌توانند به اتحادیه‌ها مراجعه کنند و یا به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند.

وی خاطرنشان کرد: هرکسی از لیست قانونی قیمت مصرف کننده گران‌تر بفروشد، قطعا با او برخورد می‌شود.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی تصریح کرد: مصرف کنندگان باید از فروشندگان فاکتور بگیرند؛ اگر فروشندگان فاکتور دهند به هیچ عنوان نمی‌توانند و اجازه ندارند بالاتر از قیمت مصوب بفروشند.

طحان‌پور با تاکید بر اینکه تعداد زیادی بازرس وجود ندارد، گفت: اگر مردم احساس می‌کنند به آنها اجحاف شده یا به آنان کالای قاچاق داده شده است، باید به اتحادیه‌ها مراجعه کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: لوازم خانگی گران فروشی کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۱۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ میلیارد تومان حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی استان تهران ثبت شد

ایزدی مدیرکل سازمان اموال تملیکی استان تهران در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت مزایده خرده فروشی استان تهران گفت: حراج خرده فروشی استان تهران  در سال گذشته حدود ۶۰ تا ۷۰ دوره برگزار شد و به عنوان ماموریت تعین و تکلیفی به این بخش  نگاه می‌کنم .

وی افزود: مجموع حراج خرده  فروشی ما در سال گذشته ۱۶ میلیارد تومان بوده و هدف اصلی ما این است که کالا به دست مصرف کننده نهایی برسد.

او گفت: حواله‌های زیادی در هر حراج خرده فروشی  داشته ایم  و میزان آنها بسیار بیشتر از حواله های مزایده های روز بوده است .

او گفت: به زودی طبق برنامه ریزی های که انجام داده ایم امکان ارسال کالا از طریق پست فراهم خواهد شد و به زودی از طریق امضای حواله درب خانه امکان تحویل کالا فراهم می‌شود تا هزینه‌ها در این بخش کاهش پیدا کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • ۱۶ میلیارد تومان حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی استان تهران ثبت شد
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • لیست قیمت اتحادیه لوله کشی گاز تعرفه نظام مهندسی، دستمزد و قیمت لوله گاز ۱۴۰۳ (
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک