Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، حمید قربانی جم با بیان اینکه انتقال هر پیامی با شیوه های نوین،پیام را در ذهن ها راسخ و ماندگار می سازد، عنوان کرد:امروزه باید تلاش کنیم تا با زبان متناسب با نسل جوان با آنها سخن بگوییم و پیام ها را با شیوه نوین و ابزار و روش های نوین به آنها انتقال دهیم.

قربانی جم با اشاره به این مطلب که هنر یکی از شیوه های بیان است که این شیوه ی بیان برای نسل جوان از هر تبیین دیگر رساتر ، دقیق تر ، نافذتر و ماندگارتر است، افزود:چه بسا که تبیین آموزه های دینی و قرآنی در قالب یک اثر هنری، هنر های مختلف نمایش، فیلم، کاریکاتور،عکس و غیره به درستی به مخاطب انتقال داده شود تاثیر گذاری بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نیز بارها در محافل و نشست ها با هنرمندان براین موضوع تاکید داشته اند که از زبان هنر، فیلم و نمایش و استفاده از ظرفیت هنرمندان برای انتقال پیام استفاه شود، گفت:هنر، زیباترین قالب برای همه ی پیام های نوین و مایه گسترش و نفوذ پیام ها است و اگر انتقال پیام و بیان مطالب در جامعه امروز  در قالب هنر ریخته و به مخاطب عرضه شود تاثیر گذاری بیشتری دارد.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی گفت: قطعا برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری با موضوع قرآن و عترت به ویژه استفاده از ظرفیت هنر و هنرمندان یکی از زیباترین و کاربردی ترین راه هایی است که می تواند زمینه ساز انتقال پیام باشد.

هفته قرآن و عترت خراسان شمالی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از ٢٧ بهمن ماه آغاز و امشب با برگزاری آیین اختتامیه با حضور مسئولان کشوری و استانی در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد به کار خود پایان می دهد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه خراسان شمالی فرهنگی و هنری قرآن کاریکاتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۱۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد

به همت شرکت کتیبه شمس و همکاری انجمن موسیقی و انجمن نمایش استان یزد، دور همی صمیمانه‌ای با حضور پیشکسوتان عرصه موسیقی و هنرمندان هنر‌های نمایشی استان یزد در مکان برج آسمان برگزار شد.

در این آیین که با حضور سید عباس دهقان معاون هنری، سلمان برقی رئیس امور هنری، مهدیه امامی کارشناس حوزه نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید خالویی رئیس انجمن موسیقی و علی جاور رئیس انجمن هنر‌های نمایشی استان همراه بود در یک فضای صمیمی و گرم هنرمندان به گفتگو و بیان خاطره پرداخته و پیشنهادات خود را در خصوص برگزاری جشنواره‌ها، اجرا‌ها و پیشبرد فرهنگ و هنر استان به مسئولین اداره ارشاد و روسای انجمن‌های موسیقی و نمایش ارائه دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • فیلمی با موضوع امام رضا در راه جشنواره فجر
  • برگزاری همایش فصلی اوج هنر در یزد