Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@11:20:09 GMT

شرایط جدید مجلس برای امهال وام‌های صادرکنندگان

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۱۷۱۲

شرایط جدید مجلس برای امهال وام‌های صادرکنندگان

خبرگزاری تسنیم: نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی نوبت صبح امروز (شنبه، چهارم اسفند) پارلمان و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۹۸، با پیشنهاد نماینده زرند، مبنی بر الحاق یک بند به تبصره (۸) این لایحه موافقت کردند.

براساس این گزارش، در این جلسه حسین امیری‌خامکانی، نماینده مردم زرند در مجلس پیشنهاد کرد، بانک مرکزی برای شرکت‌های صادرکننده خدمات فنی و مهندسی ایرانی که در خارج از کشور فعالیت کرده و از ارز دولتی استفاده می‌کنند، جهت تسویه بدهی، مهلت بیشتری در نظر گرفته شود که در نهایت، نمایندگان مجلس از مجموع ۲۲۰ نماینده حاضر، با ۱۳۴ رأی موافق، ۵۲ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع پیشنهاد نماینده زرند در مجلس را تصویب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: مجلس صادرکنندگان وام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۱۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظره علمی پیرامون لایحه عفاف و حجاب برگزار می‌شود

هم‌زمان با برگزاری طرح نور که با هدف حفظ حریم عفاف و حجاب و مقابله با ناهنجاری‌های در سراسر کشور به اجرا درآمده است، مناظره‌ای علمی پیرامون لایحه عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

در این جلسه حجت‌الاسلام و المسلمین‌ محمد الهی خراسانی، استاد و پژوهشگر حوزه علمیه و دکتر جواد جاویدنیا، دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی به مناظره و ایراد سخن خواهند پرداخت.

این جلسه عصر امروز یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه از ساعت 16 الی 18 در مکان مشهد، بلوار مدرس، سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می شود.

منبع: قدس آنلاین

دیگر خبرها

  • مناظره علمی پیرامون لایحه عفاف و حجاب برگزار می‌شود
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • ببینید | افشای بخشی از لایحه حجاب و عفاف توسط نماینده مجلس: اتصال تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی به فراجا
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین