Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای امنیت ملی آمریکا از لغو سفر «جان بولتون» به سئول به دلیل تمرکز بیشتر بر مسائل ونزوئلا خبر داد.

به گکزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به موازات ادامه دخالت‌های همه جانبه واشنگتن در امور ونزوئلا و حمایت‌هایش از رئیس‌جمهور خودخوانده، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا اعلام کرده که سفر جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید به کره جنوبی لغو شده تا او به «تمرکز بر تحولات ونزوئلا» ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که آمریکایی‌ها از سفر رئیس‌جمهور این کشور به ویتنام برای دیدار با رهبر کره شمالی خبر داده‌اند، شبکه‌ «سی‌ان‌ان» از لغو سفر از قبل برنامه ریزی شده بولتون به کره جنوبی خبر داد.

طبق گزارش این شبکه، سخنگوی شورای امنیت ملی دولت آمریکا اعلام کرد که سفر مشاور امنیت ملی کاخ سفید به کره جنوبی به منظور «تمرکز بر تحولات ونزوئلا»، لغو شده است.

بولتون و دیگر مقام‌های آمریکایی بارها ضمن حمایت از «خوان گوایدو» رئیس‌جمهور خودخوانده ونزوئلا، «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهور قانونی ونزوئلا را به تشدید فشارهای اقتصادی و حملات نظامی آمریکا تهدید کرده‌اند.

لغو سفر بولتون به کره جنوبی در حالی انجام شده که وزارت خارجه ویتنام امروز شنبه درباره سفر «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی به ویتنام برای میزبانی از دیدار او با ترامپ اظهارنظر کرده است.

به گزارش رویترز، این وزارتخانه اعلام کرده که «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی به دعوت «انگوین فو ترانگ» رئیس‌جمهور و دبیرکل حزب کمونیست ویتنام به هانوی سفر می‌کند.

قرار است دیدار «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا با رهبر کره شمالی ۲۷ و ۲۸ فوریه (۸ و ۹ اسفند) در «هانوی» پایتخت ویتنام برگزار شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آمریکا جان بولتون شورای امنیت ملی آمریکا کره جنوبی ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر یک ایران به پایان رسید.

محمدرضا سنگ‌سفیدی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در خصوص این دیدار گفت: خدا را شکر می کنم که به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود رسیدیم. ما برای هدف بزرگ‌تری به این جام آمدیم و گام به گام در این بازی‌ها پیش می‌رویم. هنوز ۲ جنگ دیگر برای ما باقی مانده است که باید به سلامت عبور کنیم.

او در خصوص دیدار بعدی تیم ملی در مرحله نیمه نهایی که با برنده بازی ازبکستان و ویتنام خواهد بود، گفت: برای ما فرقی نمی‌کند که چه تیمی به نیمه نهایی می‌آید. ما ایران هستیم و به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم. این برد را فراموش کردیم و روی بازی بعدی تمرکز می‌کنیم. سعی می‌کنیم تا تلاش و تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی بیاییم و ان‌شاالله بتوانیم یک بازی در شأن ملت ایران به نمایش بگذاریم.

کد خبر 6087883

دیگر خبرها

  • رئیسی: داعیه‌داران دانشجو دوستی در آمریکا دانشجویان را به خاطر دفاع از مظلوم به خاک و خون می‌کشند
  • مادورو: کشورهای ائتلاف بولیواری خواهان جهان چندقطبی هستند
  • رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • رئیس جمهور ونزوئلا : دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه سیاسی و موقت/ آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند که برخاسته از معارف اهل‌بیت(ع) است
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید