Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@02:12:22 GMT

دیلم درخدمت رسانی به مسافران نوروزی پیشتاز شود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۱۹۵۲

دیلم درخدمت رسانی به مسافران نوروزی پیشتاز شود

به گزارش ایرنا، عبدالامیر قاسمی روز شنبه در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر این شهرستان افزود: تمامی کمیته های ستاد در زمان باقیمانده تا تعطیلات نورور، نشست های کارگروه تخصصی برگزار و به فرمانداری گزارش کنند.
وی اظهارداشت: هرگونه کوتاهی مسئولان کمیته های ستاد خدمات سفر پذیرفته نیست و باید در خدمات دهی به مسافران و گردشگران نوروزی تلاش و همت مضاعف نسبت به سنوات گذشته انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار دیلم گفت: شهرداری های دیلم و امام حسن با نصب بنر و تهیه بروشور نسبت به معرفی جاذبه های گردشگری اطلاع رسانی و اخذ قرارداد با ناجی های غریق اقدام کنند.
وی افزود: به منظور حفظ نظم و امنیت جان مسافران نوروزی، تمامی فعالیت ها در ساحل و دریا نظیر قایق های تفریحی و جت اسکی ها در محل هایی که مشخص شده فعالیت کنند درغیر این صورت تعطیل خواهند شد.
وی اظهارداشت: گشت های مشترک تنظیم بازار برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده فرصت طلبان در دستور کار قرار گیرد.
قاسمی بیان کرد: رینگ جنوبی شهر تا قبل از پایان سال تنها به منظور روان سازی ترافیک بازگشایی و پس از تکمیل در زمان مشخص افتتاح رسمی خواهد شد.
فرماندار دیلم گفت: رنگ آمیزی و خط کشی بلوارها و خیابان ها و زیباسازی شهر توسط شهرداری انجام شود.
شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر با بیش از 34 هزارنفر جمعیت به لحاظ برخورداری از موقعیت و جاذبه های گردشگری، بازارهای تجاری و آب وهوای بهاری همه ساله در تعطیلات نوروز میزبان جمعیت بی شماری مسافر و گردشگر نوروزی از اقصی نقاط کشور می شود.
6043/6164/7215
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 استان بوشهر تعطیلات تنظیم بازار مسافران نوروزی مسافران و گردشگران نوروزی 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهواز هم ونیز شد + فیلم

دریافت 32 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به ورود آب باران به داخل حیاط تعدادی از منازل این شهر گفت: نیروهای شهرداری در تلاش برای فروکش کردن آبگرفتگی ها و تخلیه آب از منازل هستند.

علی شمس اظهار کرد: با توجه به بارش شدید باران در مدت هشت دقیقه که همراه با وزش باد و قطعی برق بود، برای دفع آن نیاز به زمان بیشتری است.

وی افزود: با توجه به اینکه دفع آب توسط پمپ‌های مکنده انجام می‌شود قطع برق در کارها خلل ایجاد می‌کند که متاسفانه با این مشکل مواجه شده‌ایم.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: بعد از بارندگی، کار دفع کامل آب‌های سطحی را شروع کرده و سعی می‌کنیم در کوتاهترین زمان (فردا صبح) شرایط تردد مردم را تسهیل کنیم.
شمس ادامه داد: بیش از یک هزار نیروی شهرداری در حال جمع آوری آب‌های سطحی هستند و این روند همچنان با قوت ادامه دارد.

وی افزود: تعدادی از منازل سطح پایین تری نسبت به سطح معابر دارند که سعی کردیم با استفاده از گونی خاک، راه نفوذ آب به این منازل را ببندیم.

شمس تاکید کرد: از شهروندان تقاضا داریم در صورت ورود آب به منازل هر چه سریعتر این موضوع را اطلاع رسانی کرده تا همکاران ما بتوانند خدمت رسانی لازم را انجام دهند.

بر اساس این گزارش بارش باران از امروز مجددا در نقاط مختلف استان خوزستان شروع شده و همچنان ادامه دارد.

کد خبر 849055 برچسب‌ها سيل اهواز _ خوزستان خبر مهم باران

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد
  • اهواز هم ونیز شد + فیلم
  • آواربرداری پس از نقشه‌برداری از خانه‌های آتش‌گرفته / ضرورت تسریع خدمات‌رسانی
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • مشکل آب‌گرفتگی بلوار ارغوانیه رفع شد/ آماده‌باش اکیپ‌های ستاد سیل تا پایان بارش‌ها
  • امدادرسانی هلال‌احمر در ۴ استان متاثر از بارش‌ها
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس