Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم فوتبال سایپا این روزها در با مشکلات عجیب و غریبی دست و پنجه نرم می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، بازیکنان تیم فوتبال سایپا دو روزی است که به علت مشکلات عدیده مالی دست به اعتصاب زده‌اند و تمرین نمی‌کنند. این در شرایطی است که احتمال دارد بازیکنان سایپا امروز هم اعتصاب خود را ادامه بدهند و در تمرین ظهر امروز هم شرکت نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایپایی‌ها مدت‌ها است که با مشکلات مالی عجیبی روبرو هستند، مشکلاتی که فقط قسمتی از آن در این مطلب منعکس داده می‌شود تا مشخص شود شاگردان علی دایی چه شرایطی دارند.

*بعد از اینکه تیم فوتبال سایپا در تهران تیم پنجاب هند را شکست داد، درویش مدیرعامل این باشگاه علی پروین را به رختکن برد. بازیکنان که از این پیروزی خوشحال بودند از درویش می‌خواهند که به آنها پاداش بدهد که درویش می‌گوید همین که علی پروین را به رختکن آورده خودش پاداش است!

*هفته پیش و درست در زمانی که تیم سایپا قرار بود از فرودگاه امام خمینی(ره) عازم قطر شود مشخص شد به خاطر عدم پرداخت پول روادید سه بازیکن این تیم صادر نشده است! علی دایی با توجه به ارتباط‌هایی که داشت موفق شد مشکل بزرگ تیمش را پیش از سفر به قطر و بازی با الریان برطرف کند.

*فصل پیش و بعد از اینکه سایپا پیکان را شکست می‌دهد درویش به بازیکنان قول پاداشی خوب را می‌دهد و می‌گوید اگر تیم آسیایی شود به بازیکنان پاداش می‌دهد. بعد از اینکه سایپا آسیایی شد به کارمندان باشگاه پاداش تعلق می‌گیرد اما به بازیکنان گفته می‌شود که در صورت صعود تیم به مرحله گروهی به آنها پاداش داده خواهد شد، مسئله‌ای که ناراحتی شدید بازیکنان سایپا را در پی دارد.

*در جریان سفر سایپا به قطر برای بازی با الریان یک دلار هم به عنوان پاداش یا پول تو جیبی به بازیکنان و اعضای تیم داده نمی‌شود. این در شرایطی است که پرداخت به اصطلاح «پول تو جیبی» به بازیکنان و اعضای تیم‌ها در سفرهای خارجی عرف است.

*تا ساعت سه بعد ازظهر روز پیش از سفر سایپا به قطر هنوز ساعت پرواز این تیم به قطر مشخص نبود و علی دایی هم مجبور بود که برنامه تیمش را به صورت روزانه به بازیکنان بدهد.

*گفته می‌شود که پای یکی از مدیران داخلی باشگاه سایپا در این مشکلات مالی عجیب و غریب در میان است. این مدیر که به گفته اطرافیان سایپا برای خودش در باشگاه امپراطوری راه انداخته به اشکال عجیبی حتی در پرداخت کمترین هزینه‌ها مثل خرید جوهر پرینتر هم مشکل دارد!

به گزارش میزان، اینها گوشه‌ای از مشکلات تیم فوتبال سایپا است. علی دایی هم به شدت از شرایط به وجود آمده عصبانی است. دایی که در این مدت همیشه پشت درویش بوده انتظار داشته که درویش مشکلات مالی سایپا را حل کند، اتفاقی که تا امروز رخ نداده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سایپا لیگ قهرمانان آسیا دایی علی دایی لیگ برتر تیم فوتبال سایپا اعتصاب سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۲۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ علی دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: خدا را شکر کار بسیار بسیار بزرگی انجام و پرسپولیس واگذار شد.

طرفداری | رضا درویش درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس صحبت کرد.

رضا درویش گفت:

امروز یک کار نشدنی و غیر ممکن، ممکن شد. از سال 64 و نزدیک به 40 سال است سابقه همکاری با پرسپولیس را دارم و از آن روز تا الان شنیده بودم که واگذار می‌شود. خدا را شکر کار بسیار بسیار بزرگی انجام شد؛ این واگذاری نشان دهنده اراده همت مسئولان بود و زحمات طاقت فرسایی کشیده شد؛ هم وزارت ورزش و هم وزارت اقتصاد و دارایی.

وی ادامه داد:

جا دارد از آقای قربان‌زاده (رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی) تشکر کنم که امروز نبود ولی در گذشته زحمات بسیار زیادی کشید. آن زمان گفتم کار بسیار بزرگی است. تا الان دغدغه ما مجوز حرفه‌ای بود و خدا را شکر با این واگذاری این دغدغه برطرف می‌شود. یکی از ارکان کسب مجوز حرفه‌ای رفع مشکل مالی بود که یقیناً با آمدن کنسرسیوم بانکی این مشکل برطرف می شود و باشگاه باید در پی این باشد که چطور سطح تیم را ارتقا دهد و به قهرمانی آسیا فکر کند.

درویش در مورد اینکه با توجه به سابقه همکاری با بانک خریدار پرسپولیس ابقای او در مدیرعاملی محتمل به نظر می‌رسد، گفت:

تازه چند دقیقه است واگذاری انجام شده و فرصت این حرف ها نبوده است. یقیناً همه این آقایان به دنبال این هستند که سطح تیم را ارتقا دهند و هواداران خوشحال شوند. برای اینکه هوادار خوشحال شود باید تیم نتایج خوبی بگیرد. مهم این است که جایگاه پرسپولیس بالا باشد، چه ما باشیم و چه نباشیم. 45 سال است پرسپولیس بعد از انقلاب اداره شده و قهرمانی‌های زیادی هم به دست آورده است. مدیران زیادی هم زحمت کشیدند، امروز که ما هستیم و اگر یک روز هم قرار شد برویم حتما یک مدیر با تدبیر بهتر می‌آید که مشکلات را حل کند.

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به سوالی درباره شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس و همچنین تمدید قرارداد اوسمار عنوان کرد:

با اوسمار صحبتی درباره وضعیت تیم و دو بازی آینده داشتیم. قرار شد بعد از بازی با سپاهان برنامه‌اش را بدهد. او قبل از این هم نشان داده بود مربی بزرگ و با درکی است، ضمن اینکه بسیار با باشگاه و بازیکن همراه است. قطعاً اولین گزینه‌ای ما که به آن فکر می کنم اوسمار است. 

وی افزود:

پرسپولیس خانه دایی است. ما با او مشورت هم می‌کنیم. آخرین صحبتی که با دایی چند ماه پیش داشتم اصلاً بحثی برای حضور در فوتبال ندارد. متأسفانه بعضی‌ها به این مسائل دامن می‌زنند تا فضای پرسپولیس را ملتهب کنند. چهار،‌ پنج تیم بالای جدول را نگاه کنید،‌کدام خبرنگار از مدیر آن تیم پرسیده که آیا با بازیکن تمدید کردید؟ در این سه هفته اخیر مدام از ما می‌پرسند. چرا از تیم‌های دیگر نمی‌پرسند؟ حتی در مورد مربی آنها هم نمی‌پرسند. اینها دنبال حاشیه هستند.

درویش در واکنش به این موضوع که مدیرعامل بانک شهر اعلام کرده او همچنان به عنوان مدیرعامل به کار خود ادامه خواهد داد، گفت:

ایشان به ما لطف دارند اما هنوز تصمیم‌گیری نشده است. چه ما باشیم و نباشیم پرسپولیسی هستیم.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • عزاداری زنان با لباس‌های عجیب و غریب در خیابان
  • دلخوری درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است اما...
  • واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس
  • درویش: دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • رضا درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ علی دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • رضا درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است
  • درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • درویش:پرسپولیس خانه علی دایی است اما اوسمار اولویت است/هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند+فیلم
  • گردش مالی عجیب و غریب فیلترشکن‌ فروش‌ها | پول‌های مردم کجا می‌روند؟