Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@17:18:39 GMT

رشید یا رحمتی؟ دوئل دروازه‌بان‌های تعیین کننده

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۲۰۵۷

رشید یا رحمتی؟ دوئل دروازه‌بان‌های تعیین کننده

حضور دو دروازه بان کلیدی و تاثیر گذار از نکات جذاب نبرد روز یکشنبه استقلال و ذوب آهن است.

به گزارش "ورزش سه"، ثانیه های آخر دیدار ذوب آهن و الغرافه با سوپر سیو رشید مظاهری سپری شد تا دروازه بان حالا با تجربه ذوبی ها، چهره درخشان این دیدار قبل از مصاف با استقلال تهران باشد.


مظاهری که همواره در دیدارهای بزرگ تکیه گاه تیم خود بوده و توانسته درون دروازه ذوب آهن نقش آفرینی کند، حالا در روزی امید منصوریان است که بسته نگه داشتن دروازه از مهمترین اهداف سبزپوشان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در سوی دیگر اما مهدی رحمتی با انگیزه و آمادگی بالا برابر ذوب آهن قرار خواهد گرفت. رحمتی که حالا دوباره دروازه بان اول است و با پس گرفتن جایگاه خود توانسته با اعتماد به نفس بالا عملکرد خوبی ثبت کند، هنوز گلی در ورزشگاه آزادی دریافت نکرده و توانسته عملکرد خوبی در لیگ ثبت کند.


دو دروازه بان در این دیدار چهره های تعیین کننده تیم خود هستند و قطعا منصوریان و شفر به خوبی می دانند که آمادگی این دو چهره تا چه اندازه می تواند در مشخص شدن نتیجه مسابقه تاثیر گذار باشد.

رشید مظاهری سید مهدی رحمتی استقلال تهران ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رشید مظاهری سید مهدی رحمتی استقلال تهران ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۲۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ انسیه رحمتی کارشناس پیش بین هواشناسی به خبرگزاری صدا و سیما گفت:شبانه روز گذشته ایستگاه زمان صوفی با ثبت ۵۵ میلیمتر، مهمانک ۵۱ و نیم میلیمتر و درکش با ۴۷ میلیمتر بیشترین میزان بارش را داشته اند.

وی افزود: بیشتر بارش‌ها امروز در شیروان، اسفراین و فاروج پیش بینی شده است.

کارشناس پیش‌بین هواشناسی استان اضافه کرد:  از امروز تا اوسط هفته آینده، بیشتر مناطق استان روند نسبی افزایش دما را خواهند داشت و پدیده غالب جوی افزایش ابر خواهد بود.
به گفته رحمتی کارشناس پیش بین هواشناسی استان شبانه روز گذشته کوسه با هشت درجه خنک‌ترین نقطه استان و اسماعیل آباد اسفراین با ۲۴ درجه گرمترین نقطه استان و برای بجنورد هم دمای کمینه یازده درجه پیش بینی شده که انتظار می‌رود به هشت درجه برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند
  • نگاهی به دومین بازی ذوب‌آهن در جام حذفی؛ دوئل انتقامی
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • حراج شمش طلا در مرکز مبادله توانسته به قیمت بازار آزاد کمک کند؟
  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • رژیم صهیونیستی تاکنون از هیچ تجاوز و وحشی‌گری علیه مردم غزه دریغ نکرده است
  • دوئل دو کشتی‌گیر ایرانی / کادرفنی تصمیم خود را برای یزدانی و قاسمپور اعلام کرد