Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، براساس برنامه ریزی‌های به عمل آمده، مقرر شد این نمایشگاه همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب در یکی از مناطق مرزی و تا حدودی محروم کشور برکزار شود که در نهایت بندرعباس به عنوان میزبان این رویداد انتخاب شد.

به منظور ارایه دستاوردهای موفق شهرداری‌ها در این نمایشگاه دستورالعمل‌های تخصصی تدوین و به استانها ابلاغ شد و پروژه‌های پشنهادی شهرداری‌ها توسط معاونت‌های عمرانی استانداری‌ها و کمیته‌های تخصصی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارزیابی و در نهایت پروژه‌های موفق در موضوعات خدمات شهری، حمل و نقل عمومی، بازآفرینی شهری، سرمایه گذاری، فناوری اطلاعات،فرهنگی و اجتماعی ،.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... برگزیده شد.

همچنین پروژه‌های موفق دهیاری‌ها هم در بخش مدیریت روستایی نمایشگاه در معرض دیدبازدیدکنندگان قرار گرفت.

انتقال تجربیات موفق شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و اطلاع رسانی دستاوردهای موفق و ملی آنها و ارایه فرصت‌ها، طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ و کوچک سرمایه‌گذاری شهری در این نمایشگاه برای جذب سرمایه‌گذاران از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه بود.

 چندین شرکت بخش خصوصی تولیدکننده محصولات حوزه مدیریت شهری و روستایی در نمایشگاه شرکت کردند که حوزه کاری آنها عبارتست از: فضای سبز، زیباسازی، مبلمان شهری و تجهیزات پارکی، ترافیک و حمل و نقل شهری بود.

 این نمایشگاه عصر چهارشنبه اول اسفند ماه توسط جمالی نژاد، معاون عمرانی وزیر کشور و همتی استاندار هرمزگان و با حضور جمعی از شهرداران و دهیاران و اعضای شوراها و مدیران استانداریها گشایش یافت.

همزمان  با این نمایشگاه، همایش علمی مدیریت شهری و روستایی و نشست شهرداران معاونان عمرانی استانداریها و شهرداران مراکز استان با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، رئیس سازمان مدیریت بحران، استاندار هرمزگان، معاون وزیر راه و شهرسازی، معاون امور شهری سازمان پدافند غیرعامل کشور و رئیس سازمان بسیج سازندگی برگزار شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انقلاب حمل و نقل سرمایه فناوری بخش خصوصی شهری و روستایی ترافیک معاون وزیر کشور معاون وزیر بسیج انقلاب بسیج شهرداری شهری و روستایی فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد

به گزارش خبرآنلاین، ابراهیم توکلی زاده معاون شهردار تهران امروز در صحن علنی شورا تاکید کرد:دوره قبل مدیریت شهری زیشت شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد.

رکنا در خبری نوشت: وی ادامه داد: افتخار دوره‌های قبل مدیریت شهری این بود که فلان کنسرت را با فلان تعداد شرکت‌کننده برگزار کردیم.

وی افزود: ببینید ما چه چیزی را تحویل گرفتیم!

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898670

دیگر خبرها

  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت
  • تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • نمایشگاه دستاوردهای وقف؛ روایتی از نشانه های رشد اقتصاد دانش بنیان در ایران
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی