Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرحله سوم و پایانی نهمین دوره مسابقات لیگ برتر اینلاین هاکی بانوان طی روزهای چهارشنبه ١ ، پنجشنبه٢  و جمعه ٣ اسفندماه با انجام ٢٠ بازی در سالن ورزشی هایپر اسکیت تهران ،باحضور ٨ تیم از ٤ استان کشور و با شرکت حدود ١٠٠ ورزشکار خانم برگزار شد. بازیها از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار بود و کلیه بازیکنان تیم ملی اسکیت اینلاین هاکی در این مسابقات حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختتامیه این رقابتها با حضور مسئولین روز جمعه ٣ اسفند ماه ساعت ٢٠:٠٠ برگزار شد و به تیم‌های اول تا سوم کاپ، مدال و حکم قهرمانی اهدا شد.

نتایج این رقابتها به شرح ذیل می باشد:

١- تیم ام دات آر

٢- ارتش انقلاب

٣- قصر یخ

٤- بوم باکس

٥- آی فیت پرو

٦- شریفی اصفهان

٧- همدان

٨- هیئت قم

عسل حیدری از تیم ارتش انقلاب با ٥٢ گل زده و ١١ پاس و مجموع ٦٣ امتیاز ، امتیاز آورترین بازیکن این دوره از مسابقات معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرو لیگ برتر مسابقات لیگ برتر برنا اسکیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۲۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون اسکیت، روز دوم مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل به میزبانی نجف آباد اصفهان در بخش پسران و شاخه بتل پیگیری شد.   اسکیت بازان در رده سنی بالای ۱۹ و زیر ۱۹ سال رودرروی یکدیگر قرار گرفتند تا نفرات برتر این رویداد مشخص شوند.   امیر محمد طبرسی، محمدجواد وکیل الرعایا و سید محمدمعین حسینی توانستند ۳ سکوی برتر این مسابقه را در رده سنی بالای ۱۹ سال به خود اختصاص بدهند. همچنین در رده سنی زیر ۱۹ سال در رقابتی مهیج و دیدنی سه نفر برتر این مسابقه را کوروش مصطفوی، پارسا سیاری ارانی و محمد رسا کشاورزی تشکیل دادند.   گفتنی است تا ساعاتی دیگر نیز نفرات برتر رقابت اسپیداسلالوم مشخص می شوند.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل با معرفی نفرات برتر
  • پایان مسابقات اسکیت فری استایل با معرفی نفرات
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۴ اردیبهشت
  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه بتل
  • معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است