Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از ارسال لایحه اصلاح قانون در راستای برابری دیه زن و مرد و لایحه ایجاد محدودیت برای طلاق زنان به دولت خبر داد.
معصومه ابتکار، در زمینه حمایت از زنان و حل مشکلات آنان گفت: طی دو هفته اخیر سه لایحه به دولت داده‌ایم و در حال کار روی سه لایحه دیگر هم در زمینه مشکلات زنان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده اضافه کرد: یکی از لوایحی که طی دو هفته اخیر به دولت داده‌ایم، در زمینه طلاق و مشکلات زنان است. لایحه حمایت از بنگاه‌هایی که زنان سرپرست خانوار را به کار می‌گیرند نیز اکنون در دولت است و سومین لایحه‌ای هم که طی دو هفته اخیر به دولت داده‌ایم، در بحث برابری دیه زنان و مردان است که بحث بسیار مهمی‌ است.
وی درخصوص لایحه مرتبط با طلاق بیان کرد: یکی از مواد قانون مدنی به مرد اجازه می‌دهد، هر زمانی که خواست همسر خود را طلاق دهد و از نظر ما نباید چنین اتفاقی بیفتد. طلاق باید شرایطی داشته باشد و در لایحه‌ای که به دولت داده‌ایم به این موضوع پرداخته شده است.
ابتکار در پاسخ به این پرسش که برای حل مشکلات زنان در زمینه حضانت فرزندانشان پس از طلاق تاکید کرد: ما بنا بر اولویت‌ها کار کرده‌ایم و به همین دلیل تاکنون به این موضوع ورود نکرده‌ایم، اما در در برنامه‌های آتی حتما بحث حضانت فرزندان را برای زنان دنبال خواهیم کرد. برچسب ها: معصومه ابتکار ، معاون رییس جمهور ، دیه ، طلاق

منبع: خرداد

کلیدواژه: معصومه ابتکار معاون رییس جمهور دیه طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۲۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای

تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در مرحله اول کاپ جهانی شانگهای با شکست مقابل حریفان خود از صعود بازماندند.

به گزارش ایسنا، مسابقات مرحله مقدماتی مرحله اول کاپ جهانی شانگهای چین در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران ایران به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان نیز با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی هر چند در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید اما در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • ضرورت استفاده از الگو‌های موفق افزایش ازدواج و کاهش طلاق
  • هدف گذاری برای پوشش دو برابری اتصال به فیبر نوری
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • سنای آمریکا لایحه محدودیت «تیک تاک» را تصویب کرد
  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • کمبود تولیدات هنری در زمینه کاهش طلاق ملموس است