Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@07:18:57 GMT

پرفورمنس خون بخور جان در عمارت روبرو اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۲۳۴۴

پرفورمنس خون بخور جان در عمارت روبرو اجرا می‌شود

پرفورمنس «خون بخور جان» به کارگردانی احسان معجونی این شب ها در عمارت روبرو اجرا می‌شود. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، روابط عمومی مجموعه فرهنگی هنری عمارت روبرو خبر داد،  اجرای پرفورمنس « خون بخور جان» به نویسندگی و کارگردانی احسان معجونی از امروز 4 اسفند ماه در عمارت روبرو آغاز شده و این نمایش هر شب ساعت 18 روی صحنه می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان این نمایش آمده: لطفا ما را نصب و بازی کنید..

عوامل این نمایش عبارتند از:  اجراگران: شایان افشردی، احسان معجونی، مشاور پروژه: سید احمدرضا موسوی، گروه کارگردانی: آتنا مجلسی، مسیح کاظم‌پور‌، آرمان عطایی ، طراح صدا: دنیز تفقدی

علاقه‌مندان برای دیدن این نمایش می‌توانند از طریق سایت تیوال بلیت کار را خریداری کنند.

انتهای پیام/

R1369/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط عمارت روبه ور تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تئاتر تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۲۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: گرامیداشت ٦ اردیبهشت، به‌عنوان سال‌روز نام‌گذاری سنندج در تقویم سالانه کردستان با یادآوری شکوه گذشته، میراثی ماندگار برای آیندگان است.

منصور مهرزاد افزود: در این روز فرهنگی، موزه مردم‌شناسی خانه کُرد (عمارت آصف)، موزه باستان‌شناسی سنندج (عمارت ملالطف الله) و کاخ‌موزه خسروآباد از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب به‌صورت رایگان میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی به‌مناسبت این روز در سنندج برگزار می‌شود، عنوان کرد: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج از جمله برنامه‌هایی است که با همکاری شهرداری سنندج در این روز اجرا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در عمارت سعدی اصفهان
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی به کار خود پایان داد
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج
  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی
  • سازه جدید در عمارت منسوب به «فخرالدوله» برچیده شد
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • «خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند