Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@00:30:28 GMT

هشدار سرمربی آمیان به سامان قدوس

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۲۴۰۶

سرمربی تیم فوتبال آمیان خواستار پیشرفت سامان قدوس در این تیم شد و اعلام کرد انتظارات از او بالاست. ناطقان: به نقل از le۱۱amienois، سامان قدوس در دقیقه ۶۰ به عنوان بازیکن جانشین برای تیمش به میدان آمد ولی نتوانست مانع شکست تیمش شود.
کریستوف پلیسیر، سرمربی تیم فوتبال آمیان درباره عملکرد سامان قدوس گفت: بعد از جام جهانی و نقل و انتقالات تابستانی و در ادامه جام ملت‌های آسیا زمان کمی برای استراحت قدوس بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال من معتقدم که سامان قدوس از نظر فیزیکی شرایط خیلی خوبی پیدا کرده و بهتر شده است. با این حال قدوس باید از نظر ذهنی شرایط خود را بهبود بخشد و شرایط بازی و درخشش در لیگ فرانسه را از این نظر هم داشته باشد.
او در ادامه صحبت‌های خود گفت: خود قدوس می‌داند که من از بازی او در بازی برابر مارسی راضی نیستم. وقتی او را می‌خواستم به میدان بفرستم، به دنبال هجومی کردن تیم بودم. در تیم من هر بازیکنی دوست دارد برای تیم به میدان برود. ما با هم صحبت‌هایی درباره بازی با مارسی نیز داشتیم.
آمیان باید امروز در رقابت‌های لیگ فرانسه برابر نیس قرار گیرد.
منبع: ایسنا برچسب ها: سرمربی آمیان ، سامان قدوس ، لیگ فرانسه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سرمربی آمیان سامان قدوس لیگ فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۲۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد

به گزارش "ورزش سه"، اظهارات جنجالی عبدالله ویسی پس از تساوی برابر آلومینیوم، برای این سرمربی گران تمام شد. سرمربی فولاد در نشست خبری پس از بازی گفت: ما نمی‌خواستیم ببازیم و برنده به اهواز برگردیم و خدا را شکر نباختیم ولی آدم حرص می‌خورد که می‌گوییم روح ورزش سالم و پاک است اما کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال مگر نمی‌تواند ببیند که بازی‌ها چگونه برگزار می‌شود، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات بیاید وسط!

او در ادامه گفت: حفاظت اطلاعات ما بسیار قوی است و می‌خواهم بیاید تا نگذارد حق کسی خورده شود. در جلوی دوربین طوری دیگر حرف می‌زنیم اما بازیمان مدل دیگری است. این حق خوری و ظلم به فوتبال است. انتظار داریم از کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال که بازی‌ها را رصد کنند. اینکه هر اتفاقی در بازی می‌افتد همان مسئله‌ای است که هم من می‌دانم و هم شما می‌دانید. لطفاً جمع کنید و اجازه ندهید حق کسی خورده شود. نه فقط لیگ برتر و قهرمانی بلکه در سقوط و لیگ‌های دیگر همینطور.

حالا این اظهارات باعث شده تا کمیته انضباطی از او دعوت به عمل آورد. در اطلاعیه ای که سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرده، آمده است: عبدالله ویسی، سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک،به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی سامان تخریب شد
  • سامان احتشامی در تهران کنسرت برگزار می‌کند
  • سامان احتشامی در تالار رودکی کنسرت می دهد/ پایان یک غیبت طولانی
  • سوپر پاس گل سامان سوخت! (ویدیو)
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!