Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:33:40 GMT

وضعیت تولیدکنندگان لوازم خانگی بهتر شده است

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۲۴۴۲

وضعیت تولیدکنندگان لوازم خانگی بهتر شده است

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه با انتقاد از نوسانات لحظه‌ای قیمت مواد اولیه از بهتر شدن وضعیت تولیدکنندگان این محصولات خبر داد.

فریدون نصیری در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با بازار شب عید لوازم خانه و آشپزخانه گفت: در سال جاری به واسطه سیاست‌های حمایتی، تبلیغاتی و عدم واردات کالاهای خارجی وضعیت تولیدکنندگان این محصولات نسبت به سال گذشته شرایط بهتری را تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در بازار سال جاری فروش تولیدکنندگان لوازم خانگی افزایش یافته و این موضوع می‌تواند منجر به افزایش حجم سرمایه‌گذاری، کیفیت و تحقیق و توسعه در تولید شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه یادآور شد: شرایط در بازار به گونه‌ای است که واردکنندگان به‌نام برای تأمین نیاز بازار و گردش کسب‌وکار خود به تولیدکنندگان داخلی سفارش تولید محصولات باکیفیت را ارائه می‌کنند که این عامل، ارتقا کیفیت تولیدات داخلی را به همراه دارد.

وی با گلایه از نوسان قیمت مواد اولیه تاکید کرد: قیمت مواد اولیه داخلی که در بورس تعیین قیمت می‌شود با نوسان لحظه‌ای ارز به ویژه دلار تغییر می‌کند و در کنار آن با رشد قیمت‌ها، برخی افراد با خریدهای غیرمنطقی و بیش از حد نیاز به گرانی بازار دامن می‌زنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه خاطرنشان کرد: می‌توان با همکاری و همیاری یکدیگر از افزایش قیمت بی‌رویه مواد اولیه و محصول نهایی جلوگیری کرد.

نصیری بازار شب عید این صنف را مناسب ارزیابی کرد و گفت: متقاضیان این صنف تا به امروز حجم قابل توجهی از نیاز خود را تأمین کرده‌اند و سفارش گذاری‌های آینده نیز انجام شده است و با وجود آنکه قیمت برخی از مواد اولیه به طور میانگین تا سه برابر رشد کرده است، تولیدکنندگان سعی کردند برای تناسب میان قدرت خرید جامعه و قیمت‌ها تعادل ایجاد کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لوازم خانگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 

سردار ناصر فرشید گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان، در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری انواع لوازم خانگی خارجی در یک انبار در شهر کرمان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی قضایی و با همراهی کارشناسان اداره صمت استان در بازدید از این انبار، بیش از ۴۰ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی، شامل: یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و دیگر لوازم منزل را کشف و آنان را تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان دادند.  

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند، بیان داشت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به تعزیرات حکومتی معرفی شد که در این رابطه با توجه به ضرر و زیان عرضه کالای قاچاق به جای تولیدات داخلی از همگان می‌خواهیم نگهداری و فروش هر گونه اقلام قاچاق و غیر مجاز را به شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • حال مستأجران بهتر می شود؟!
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد