Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: از 529 بخاری تابشی که قرار بود مدارس سیستان وبلوچستان را از لحاظ گرمایی ایمن کنند تاکنون 429 مورد نصب شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول راشکی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون 851 مورد حادثه جاده ای، سیل و آبگرفتگی، دریایی و ساحلی، طوفان، زلزله، خدمات حضوری و مناسبتی در استان رخ داده که از این تعداد 287 مورد آن جاده ای، 32 مورد سیل و 30 مورد کوهستانی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی مجموع حادثه دیدگان این حوادث را 77 هزار و 533 نفر عنوان کرد و گفت: در یازده ماهه نخست سال در این حوادث 77 هزار و 270 آسیب دیده اند، همچنین به 14 هزار و 424 نفر نیز اسکان اضطراری داده شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مجموع کل تیم های اعزام شده به این حوادث را هزار و 692 تیم اعلام کرد و ادامه داد: هفت هزار و 233 نیروی عملیاتی و 670 دستگاه آمبولانس در این حوادث بکار گرفته شده اند؛ همچنین در کاروان ها و چادرهای سلامت نیز اقدامات درمانی به 10 هزار و 613 نفر ارائه شده است.

این مسئول در ادامه طرح نذر آب را یکی دیگر از اقدامات مهم این سازمان مطرح کرد و گفت: در این طرح هزار و 265 تانکر ذخیره آب  در 502  روستا ارسال شده است.

راشکی در ادامه به اقدامات انجام شده در طرح ققنوس اشاره کرد و افزود: در فاز اول این طرح در 338 مدرسه یک کلاسه و دو کلاسه  به تعداد 529 بخاری تابشی مجهز می شوند که تاکنون 429 بخاری نصب شده است.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۲۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری از امدادرسانی و ارائه خدمت به ۴۱۵ حادثه‌دیده در روزهای اخیر، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، مسعود مثنوی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حوادث اخیر از 13 تا 16 اردیبهشت، اظهار داشت: در این مدت به 415 حادثه دیده در سطح استان امدارسانی و ارائه خدمات شد.

وی با بیان اینکه در این مدت 19 حادثه در استان اتفاق افتاد، مطرح کرد: به دنبال وقوع این تعداد حوادث در سطح استان، 93 خانوار و 415 نفر حادثه دیدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه همچنین 32 نفر نیز مصدوم شدند، عنوان کرد: نیروهای امدادی و تیم‌های هلال احمر در این مدت زمان اخیر، 92 نفر را امدادرسانی کردند و یک نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شد.

مثنوی با اشاره به انتقال 10 نفر به مراکز درمانی استان در پی حوادث اخیر، مطرح کرد: به دنبال فعالیت سامانه بارشی 93 نقر از سیل و آبگرفتگی رهاسازی و امدادرسانی شدند، همچنین 10 نفر اسکان داده شده و 6 نفر نیز به مناطق امن منقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به رهاسازی 2 مصدوم از حوادث جاده‌ای، خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت، 50 تخته پتو و 46 بسته مواد غذایی در میان حادثه‌دیدگان توزیع شد.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • رفع تنش آب درجنوب سیستان وبلوچستان به مدت چهارسال
  • سیستان‌وبلوچستان، فارس و تهران رکوددار بیشترین تعداد حوادث ترافیکی در کشور
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان
  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • سفال کلپورگان هنری زیبا از بانوان سیستان وبلوچستان
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان وبلوچستان