Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین از برگزاری ششمین همایش بین‌المللی «اسوه‌های صبر و مقاومت» همزمان با سراسر کشور در قزوین خبر داد.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ دوم ستاد «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین اظهار کرد: همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن، ششمین همایش بین‌المللی «اسوه‌های صبر و مقاومت» همزمان با سراسر کشور در قزوین نیز برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در این مراسم از «مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و همسر سید محسن موسوی از دیپلمات‌های ربوده شده در لبنان دعوت به عمل آمده است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین با اشاره به اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره تبیین نقش مادرانه همسران ایثارگران و شهدا و تاسی آنان به الگوی فاطمی و زینبی، جریان‌سازی فرهنگی به منظور پرورش روحیه تکریم ایثارگران در جامعه و به‌ویژه در نسل جدید و ارائه الگوی عملی و دست‌یافتنی از سیره فاطمی است.

وی عنوان کرد: در این برنامه که با همکاری نیروهای نظامی، انتظامی و دستگاه‌های اجرایی استان برگزار خواهد شد، از ۳۰ مادر و همسر شهید تجلیل می‌شود.

پیری خاطرنشان کرد: در این برنامه علاوه بر برگزاری برنامه‌های شادی همچون مولودی و اجرای گروه سرود ثارالله، از کتاب «گهواره‌های نیلوفری» نیز رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، ششمین همایش بین‌المللی «اسوه‌های صبر و مقاومت» قزوین هشتم اسفند ماه ساعت ۱۰ در سالن اجتماعات ۲۹ فروردین ارتش ۱۶ زرهی قزوین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۲۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر

امام جعفرصادق (ع) ششمین امام ما شیعیان است که به لقب رئیس مذهب شیعه شهرت دارد. امروز شنبه مصادف با سالروز شهادت این امام بزرگوار است به همین مناسبت ویژه برنامه‌های سوگواری و عزاداری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

در شب شهادت این امام بزرگوار، هیئت حضرت علی اصغر (ع) شهر انابد از توابع شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی میزبان عاشقان و عزاداران ائمه اطهار شد و به همین مناسبت مراسم سوگواری برگزار کردند.

تصاویر ارسالی را به تماشا بنشینید.

منبع: مهدی غروی - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم روضه خوانی در لارستان + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان