Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: با ورود سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه شاهد بارش باران و کاهش دما در استان خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد خسروی در گفتگو با  خبرنگار  مرصاد، اظهار داشت: بر اساس آمار دریافتی  از ایستگاه ها طی ۲۴ ساعت گذشته سومار با ۱۸ درجه سانتیگراد گرمترین و کنگاور با ۶ درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دمای هوا طی این مدت در شهرستان کرمانشاه نیز بین صفر و ۱۱ درجه سانتیگراد درنوسان بوده است، افزود: بر اساس تحلیل نقشه های هواشناسی، هوای استان طی امروز و فردا قسمتی تا نیمه ابری در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و بارش موقت باران و برف پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: از روز دوشنبه تا ظهر سه شنبه نیز شرایط نسبتا پایداری در سطح استان حاکم خواهد شد و طی این مدت پدیده قابل توجهی مشاهده نمی شود.

وی گفت: همچنین از عصر سه شنبه تا پایان هفته سامانه ای بارشی جو منطقه را تحت تاثیر قرار می دهد و به تناوب باعث بارش باران و برف درسطح استان خواهد شد.

به گفته خسروی از نظر وضعیت دمایی هم تا روز سه شنبه تغییرات دمایی خاصی نخواهیم داشت اما از روز سه شنبه دمای هوای روزانه به طور نسبی کاهش می یابد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۲۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین بارش‌ها در چهارمحال به ۴۷۲ میلیمتر رسید

به گزارش «تابناک»، معصومه نوروزی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حالی که استان تا این تاریخ باید ۶۰۹ میلیمتر بارش دریافت می‌کرد اما ۱۳۷ میلیمتر کاهش بارش داریم.

وی ادامه داد: وضعیت کاهش بارش‌ها سبب شده تا این استان پس از گیلان دومین استان خشک کشور باشد و از آنجاکه بارش‌های موثر استان در حال پایان است این حجم از کاهش بارش در استان جبران نمی‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری به وضعیت جوی استان برای روزهای آینده اشاره کرد و گفت: برای روز جمعه بارشی در استان پیش‌بینی نمی‌شود اما از روز شنبه تا چهارشنبه به تناوب بارش‌هایی در استان شکل می‌گیرد.

نوروزی افزود: بارش‌ها از روز شنبه تا دوشنبه به شکل ضعیف و رگباری است اما سامانه بارشی برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تقویت و فراگیر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه الگوهای بهاری تغییرپذیری بالایی دارد، تصریح کرد: هر گونه رخداد تغییر اطلاع‌رسانی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: دما در صبح روز جمعه کاهش نسبی خواهد داشت اما دمای طول روز از ظهر جمعه تا سه‌شنبه افزایش محسوس دارد.

وی یادآور شد: طی ۲۴ ساعت گذشته کوهرنگ، بلداجی و بن با کمینه دمای پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر خنک‌ترین و بازفت با بیشینه دمای ۲۲ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین ایستگاه‌های استان گزارش شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

دیگر خبرها

  • ترنم باران، همچنان در کرمان گوش نواز است
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • میانگین بارش‌ها در چهارمحال به ۴۷۲ میلیمتر رسید
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • بارش باران با چاشنی رعدوبرق در کرمان