Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش از رویداد رونمایی رسمی سونی، مشخصات گوشی‌های هوشمند سونی اکسپریا وان، اکسپریا ۱۰، اکسپریا ۱۰ پلاس و اکسپریا L۳ فاش شد.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، انتظار می‌رود سونی در کنفرانس جهانی موبایل و در تاریخ ۲۵ فوریه برابر با ۶ اسفندماه، از سری جدید گوشی‌های هوشمند خود رونمایی کند. اما به‌نظر می‌رسد علاقه‌مندان به محصولات این برند لازم نیست تا روز رونمایی منتظر بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹۱Mobiles، مشخصات، تصاویر و قیمت گوشی‌های هوشمند جدید سونی را به‌صورت غیررسمی به‌اشتراک گذاشته است. براساس آخرین اطلاعات منتشرشده ازسوی این وب‌سایت فناوری، سونی قصد دارد در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ از چهار گوشی هوشمند جدید سونی پرچم‌دار اکسپریا وان، میان‌رده‌های اکسپریا ۱۰، اکسپریا ۱۰ پلاس و گوشی هوشمند پایین‌رده‌ی اکسپریا L۳ رونمایی کند. 

ایوان بلس، افشاگر معروف نیز، پیش‌تر اطلاعاتی در مورد نام گوشی‌های هوشمند جدید سونی به‌همراه تصاویری از اکسپریا وان، اکسپریا ۱۰ و اکسپریا ۱۰پلاس منتشر کرده بود. همچنین در خبری دیگری گفته شده بود که اکسپریا ۱۰ و اکسپریا ۱۰ پلاس؛ میان‌رده‌های جدید سونی با نامی متفاوت خواهند بود.

باتوجه به تصاویر فاش‌شده از گوشی‌های هوشمند جدید سونی، به‌نظر می‌رسد ژاپنی‌ها تغییرات زیادی در طراحی گوشی‌های اکسپریا نداده‌اند و هر چهار گوشی هوشمند جدید با کمی تغییرات جزئی در طراحی نسبت به اکسپریا XZ۲ و اکسپریا XZ۳ که سال گذشته معرفی شدند، به بازار عرضه خواهند شد. انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند جدید سونی با لبه‌های فلزی دارای انحنا، حسگر اثر انگشت جانبی و حاشیه‌های بزرگ معرفی شوند. باتوجه به طراحی تمام صفحه‌ی گوشی‌های هوشمند بازار، عرضه‌ی دستگاهی با حاشیه‌ی بزرگ، طراحی ناامیدکننده‌ای است. 

البته سونی قصد دارد دستگاه‌های بالارده‌ی خود را کشیده‌تر و با نسبت تصویر ۲۱ به ۹ معرفی کند و آن را Cinema wide نامیده است. چنین گوشی‌های هوشمندی برای تماشای فیلم و تلویزین مناسب هستند. باید ببینیم چنین طراحی در استفاده‌ی روزانه‌ی گوشی‌های جدید ه تاثیری خواهد داشت یا نه. وبسایت ۹۱Mobiles، مشخصات و تصاویر جدیدی از گوشی‌های هوشمند جدید سونی فاش‌ کرده است. 

سونی اکسپریا وان

انتظار می‌رود سونی اکسپریا وان با نمایشگر ۶.۵ اینچی ۴K HDR OLED با نسبت تصویر ۲۱ به ۹ با قابلیت تصویربرداری ۴K HDR با فرمت ۲۱ به ۹ و قابلیت تصویربرداری سوپر اسلوموشن معرفی شود. سونی اکسپریا وان به‌همراه سه دوربین با لنز ۱۲ مگاپیکسلی به بازار عرضه خواهد شد. یکی از لنزهای دوربین، معمولی واید، لنز دوم سوپر واید و لنز سوم تله‌فوتو به‌همراه سیستم لرزش‌گیر OIS خواهد بود. همچنین دوربین‌های دستگاه از فناوری Dual-pixel برای گرفتن تصاویر در نور کم بهره می‌برند.

سونی اکسپریا وان از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام، حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی  حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد که با استفاده microSD می‌تواند تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش یابد. همچنین گوشی‌ هوشمند بالارده‌ی سونی با باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع، قابلیت اتصال به ‌شبکه‌ی ۴G LTE، امکان استفاده از دو سیم‌کارت و پورت USB Type-C به بازار عرضه خواهد شد. سونی اکسپریا وان با نسخه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۹ پای جعبه‌گشاییخواهد شد و از اول ماه ژوئن با قیمت تقریبا ۱۰۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

سونی اکسپریا ۱۰ و سونی اکسپریا ۱۰ پلاس

سونی اکسپریا ۱۰ با نمایشگر ۶ اینچی FULL HD+ با نسبت تصویر ۲۱ به ۹، تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۳۰ کوالکام، حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی قابل ارتقا، دوربین دوگانه در پنل پشتی، یکی ۱۳ مگاپیکسلی و دیگری ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، همچنین باتری ۲۸۷۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی خواهد شد. 

سونی اکسپریا ۱۰ پلاس با نمایشگر ۶.۵ اینچی full HD+ با نسبت تصویر ۲۱ به ۹، تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۳۶ کوالکام، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی قابل ارتقا، دوربین دوگانه در پنل پشتی، یکی ۱۲ مگاپیکسلی و دیگری ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، همچنین باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی خواهد شد. 

هر دو دستگاه‌ میان‌رده‌ی سونی از حسگر اثر انگشت جانبی و سیستم‌عامل اندروید پای بهره می‌برند. همچنین هر دو دستگاه در ماه آوریل به بازار عرضه خواهند شد. سونی اکسپریا ۱۰ با قیمت ۳۹۹ دلار و سونی اکسپریا ۱۰ پلاس با قیمت ۴۹۹ دلار به فروش خواهند رسید. 

سونی اکسپریا L۳

سونی اکسپریا L۳ با نمایشگر ۵.۷ اینچی، HD + با نسبت تصویر ۱۸ به ۹، تراشه‌ی مدیاتک۶۷۶۲، حافظه‌ی رم ۳ گیگیابایتی معرفی خواهد شد. این دستگاه از دوربین دوگانه در پنل پشتی، یکی ۱۳ مگاپیکسلی و دیگری ۲ مگاپیکسلی به بازار عرضه خواهد شد. همچنین دوربین سلفی اکسپریا L۳ نیز  ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. دستگاه جدید سونی، با باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی، سیستم‌عامل اندروید اوریو و از ماه آوریل با قیمت ۱۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد. 

همان‌طور که گفته شد، پیش‌تر نیز ایوان بلس افشاگر معروف تصویری فاش‌شده از سونی اکسپریا وان به‌اشتراک گذاشته بود. در رندر فاش‌شده، گوشی هوشمند بالارده‌ی سونی با رنگ بنفش دیده می‌شود. 

منبع: زومیت

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: صفحه نمایش گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۲۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اختراع جید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!

ایتنا - ریئون پاکت ۵، نام جدیدترین اختراع کمپانی سونی است که در تشریح آن آمده، این دستگاه پوشیدنی مانند تهویه قابل‌حمل، امکان تنظیم دمای شخصی بدن را به کاربر می‌دهد و هرکجا که بخواهید شما را از گرما نجات خواهد داد.
این گجت جالب با فاصله گرفتن از روش‌های سنتی مثل پنکه‌ها و لباس‌های حجیم راهی به مراتب ساده‌تر را ارائه داده است. شما اگر دستگاه را در بخشی از بدن که نیازمند گرمایش یا سرمایش است، قرار دهید، خیلی سریع، دمای مورد نیاز شما را تأمین می‌کند.

این دستگاه علاوه بر قدرت تنظیم دمای بدن، یک ماژول ترمو-الکتریکی با مجموعه‌ای از حسگرهاست که می‌تواند دمای بدن، رطوبت و حتی حرکات فرد را کنترل کند تا نیازهای او را به راحتی تشخیص دهد.

به گفته سونی این دستگاه خارق‌العاده از ۵ سطح خنک‌کننده برای روزهای گرم و ۴ سطح گرمایشی برای محافظت از شما در سرما بهره می‌برد.

 
باتری این دستگاه با یک بار شارژ قادر به ۱۷ ساعت سرویس‌دهی مستمر است و برای کسانی که ترجیح می‌دهند بصورت دستی ریئون را کنترل کنند پشتیبانی از اندروید و iOS نیز درنظر گرفته شده تا کاربر بتواند از طریق بلوتوث به دستگاه متصل شده و گرما و سرما را به حالت دلخواه تنظیم کند.

محصولات آب و هوایی پوشیدنی کمپانی سونی از سال ۲۰۱۹ در ژاپن عرضه شده و پس از استقبال بی‌نظیر کاربران از این سری محصولات، بازارهای آسیایی نیز تحت پوشش قرار گرفت. اما در جدیدترین خبر کمپانی سونی اعلام کرد عرضه جهانی این محصول نیز آغاز شده و اولین کشور غیرآسیایی که این محصول را دریافت کرده بریتانیاست.

دیگر خبرها

  • شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز ( ۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۱۶ اردیبهشت)
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر
  • اطلاعات جدید از آیفون ۱۶ و چیدمان جدید دوربین‌ها
  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟
  • ظاهر آیفون۱۶ لو رفت/ چیدمان جدید دوربین‌ها/ عکس
  • با اختراع جدید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • با اختراع جید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!