Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@06:39:16 GMT

دلایل دپو ۱۷ هزار تن گوشت قرمز در گمرک

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۳۰۱۲

دلایل دپو ۱۷ هزار تن گوشت قرمز در گمرک

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با اشاره به دلایل دپو ۱۷ هزار تن گوشت قرمز در گمرک گفت: این گوشت ها به خاطر مسائل انتقال ارز و کامل نبودن اسناد وارد کنندگان در گمرک مانده است اما به زودی با حل مشکلات در بازار مصرف توزیع می‌شوند.

حمید ورناصری مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام اظهار کرد: بر اساس هماهنگی صورت گرفته با اصناف و سازمان میادین میوه و تره بار به صورت روزانه مرغ گرم تنظیم بازار به قیمت 11 هزار و 500 تومان در اختیار آنها قرار می گیرد؛که این رقم در تهران روزانه 250 تن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:البته نیاز بازار باحجم مرغ عرضه شده به صورت تنظیم گذاری متفاوت است اما این توزیع به منظور تاثیرگذاری بر بازار انجام می شود که تأثیر خود را نیز داشته است و حدود 2 هزار تومان از قیمت مرغ در بازار آزاد کاسته است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام درباره باقی ماندن 17 هزار تن گوشت قرمز در گمرک اظهار کرد: این محموله ها در گمرک بندرعباس مانده که مربوط به شرکت های مختلفی است.

وی با اشاره به دلایل عدم توزیع این گوشت ها در بازار مصرف گفت:به دلیل مسائل انتقال ارز و بخشی از آن نیز به خاطر مسائل اسنادی، این گوشت ها تا به امروز در بازار توزیع نشده است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت:وارد کنندگان این محصولات باید مدارک خود را کامل کنند تا بتوانند محموله های وارداتی گوشت قرمز را ترخیص کنند.

وی تصریح کرد: در حال پیگیری هستیم تا این 17 هزار تن گوشت قرمز مانده در گمرک به زودی در بازار مصرف توزیع شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گمرک مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام مصرف گوشت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۳۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746281

دیگر خبرها

  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اجرای طرح تولید قراردادی با هدف خودکفایی گوشت قرمز
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳