Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اتحادیه صنف لوازم آرایشی و بهداشتی کرمان گفت: مردم یار کمکی ما در بازرسی هستند و با گزارش تخلفات و یا تماس با سامانه تعزیرات به شماره ۱۲۴ می توانند در این زمینه کمک شایانی به ما بکنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد قلاجوری در گفتگو با خبرنگار راه آرمان؛در رابطه با نظارت بر واحدهای فروش لوازم آرایشی و بهداشتی کرمان گفت:بخش آرایشی و بهداشتی داروخانه ها زیر نظر بازرس های اتاق اصناف نیست و نظارت مستقیم از سوی دانشگاه علوم پزشکی صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر اتحادیه صنف لوازم آرایشی وبهداشتی در خصوص نوسانات قیمت لوازم آرایشی و بهداشتی عنوان کرد : دلیل مواجه مشتریان با قیمتهای متغیر در بازار این است که فروشنده یکسری اقلام با قیمت قبل داشته و برای تکمیل اجناس مغازه اقلامی را با قیمت جدید می آورد و در صورت اعتراض مشتری فاکتورهای جدید را نشان می دهد.

وی با تاکید بر لزوم نظارت بر فروشگاههای لوازم آرایش و بهداشتی اظهار داشت: شرکتهای توزیع بایستی نظارت کنند تا اجناس قدیمی با قیمت جدید به فروش نرسند.

قلاجوری افزود: نظارت بر شرکت های توزیع از طریق انجمن پخش، وزارت بازرگانی و بازرسی صنایع و معادن صورت می گیرد.

دبیر اتحادیه صنف لوازم آرایشی وبهداشتی کرمان با اشاره به تخلفات برخی فروشنده ها در خصوص عدم درج تاریخ انقضا و قیمتها بیان کرد: بازرس های اتاق اصناف در صورت مشاهده تخلف با دریافت شکایتهای مردمی موضوع را پیگیری کرده و جلسه ای با حضور فروشنده و خریدار به انضمام اجناس مورد شکایت برگزار می شود و در صورت تایید تخلف، فروشنده به تعزیرات معرفی می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد : مردم یار کمکی ما در بازرسی هستند و با گزارش تخلفات و یا تماس با سامانه تعزیرات به شماره ۱۲۴ می توانند در این زمینه کمک شایانی به ما بکنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۳۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری

یک انبار نگهداری اسپری رنگ و لوازم آرایشی و بهداشتی در محله سیزده آبان شهرری در خیابان شهید رجایی عصر امروز دچار حریق گسترده شد.

با حضور و تلاش عوامل آتش‌نشانی و انتظامی، دقایقی پیش آتش مهار شد و این حادثه مصدوم جانی نداشت و علت حادثه از سوی کارشناسان بررسی و اعلام می‌شود.

منبع: ایسنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه