Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@19:39:46 GMT

ذخیره سازی میوه شب عید مشهد به اندازه کافی است

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۳۷۸۶

ذخیره سازی میوه شب عید مشهد به اندازه کافی است

ذخیره سازی میوه های شب عید در مشهد مقدس به ویژه سیب و پرتقال به اندازه کافی صورت گرفته است.

به گزارش قدس آنلاین ین، معاون اداری مالی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد مقدس امروز با بیان این مطلب گفت: در جلسه تنظیم بازار، اتحادیه صنف فروشندگان میوه و تره بار متعهد شد تا تعداد واحدهای توزیع کننده میوه شب عید را برای رفاه حال شهروندان افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا آشفته افزود: همچنین در این جلسه مقرر شد تیم های نظارتی از هم اکنون تشکیل شوند تا میوه هرچه ارزان تر به دست مصرف کننده برسد و دلالان نتوانند میوه را گران کنند و بازار را در کنترل خود قرار دهند.

جلسه تنظیم بازار میوه شب عید در محل فرمانداری شهرستان مشهد با حضور معاون استاندار، فرماندار و جمعی از مسئولان اجرایی خراسان رضوی برگزار شد.

منبع: صداو سیما

اننهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ذخیره سازی میوه شب عید مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۳۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ذخیره‌سازی مرغ مازاد در لرستان وجود دارد

ایسنا/لرستان رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: چنانچه راهکاری برای ذخیره و انجماد مرغ در استان وجود داشته باشد آمادگی داریم مرغ مازاد مصرف را خریداری و ذخیره کنیم.

سیدعماد شاهرخی  امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت در جلسه امنیت غذایی که با حضور مقامات وزارت جهاد کشاورزی و به صورت وبیناری برگزار شد، اظهار کرد: در سردخانه پشتیبانی اموردام ذخیره‌سازی مرغ انجام شده و هر شب نیز ۶۰ تن ذخیره می‌کنیم.

وی گفت: مشکلی که در استان وجود دارد این است که فقط چهار تا از کشتارگاه‌های استان تونل انجماد دارند و ظرفیت آنها ۶۰ تا ۷۰ تن است و مابقی کشتارگاه‌ها نیز فاقد ظرفیت بیشتر هستند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی  بیان کرد: مشکلی که وجود دارد فقط در خصوص مرغی است که توسط کشتارگاه خرید و به بازار عرضه می شود و آن بخش از کشتار درست است قیمت آن مقداری پایین‌تر است و آن هم به خاطر توافقی است که بین مرغداران با کشتارگاها صورت می‌گیرد و اگر راهکاری برای انجمادش وجود داشته باشد آمادگی داریم که مرغ مازاد را خریداری و ذخیره کنیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • وزیر کشور وارد مشهد شد
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • آمادگی ذخیره‌سازی مرغ مازاد در لرستان وجود دارد
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • حقیقت در مورد پروتئین: چگونه به اندازه کافی در هر سنی پروتئین دریافت کنیم؟
  • ماجری پیامک ذخیره‌سازی آب چه بود؟
  • کاهش ذخیره‌سازی‌های آمریکا قیمت نفت را افزایش داد
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود