Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: رهبر انقلاب مردم ایران را باور دارند اما برخی هنوز نگاهشان به غرب است و جوانان و دانشمندان را باور ندارند. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس نصرت‌الله لطفی در نخستین گردهمایی فعالان فضای مجازی استان فارس با عنوان «مجازیست» در شیراز اظهار داشت: در حال حاضر در یک جنگ نابرابر با نظام سلطه به سر می‌بریم که به ظاهر آثاری از توپ، تانک، سر و صدا، تخریب و موشک نیست لکن دشمنان اهداف شوم و سختی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه نظام سلطه یک جنگ ترکیبی را به کشور ما تحمیل کرده است که قصد دارد با در فشار قرار دادن ما از لحاظ روانی، اقتصادی و غیره انقلاب اسلامی ایران را ناکارآمد نشان بدهد، گفت: نظریه‌پردازان طاغوت اعظم و ایادی‌اش بعد از چهل سال توطئه سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی به ناکارایی توطئه چهل ساله خودشان در راستای مقابله با اسلام و براندازی نظام اسلامی اذعان داشتند.

وی با اشاره اینکه در هشت سال دوران دفاع مقدس، از تمام دنیا در بلوک شرق و غرب که بر علیه ما متحد بودند اسیر داشتیم، افزود:‌ در آن ایام رزمندگان در جبهه‌ها به دفاع از کشور از مرز و بوم کشور پرداخته بودند اما امروزه رزمندگان به جز جوانان، بسیجیان و افراد نظامی، کودکان و افراد سالخورده، زن و مرد هستند چراکه همه مردم ما مورد هدف دشمنان قرار دارند.

زنجان|هدف طرح افزایش سواد رسانه‌ای کاهش آسیب‌های فضای مجازی است«‌فضای مجازی‌» ابزاری برای دشمن جهت تخریب جایگاه مرجعیت استابتکار در گیلان‌‌: فضای مجازی به خانواده‌ها آسیب وارد کرده است

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کشور گفت: امروزه دشمنان با بهره‌گیری از بستر فضای مجازی، ملت ایران را مورد هدف قرار داده و سعی در القای یاس و کاستن اعتماد عمومی دارند.

لطفی با تاکید بر اینکه دشمنان از مدت‌ها قبل خیز برداشته بودند تا ما چهل سالگی انقلاب را نبینیم، اظهار داشت: ملت ایران با تبعیت از رهبر انقلاب اسلامی از این جنگ و پیچ تاریخی هم عبور می‌کنند. 

وی دهه فجر و راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماهی که پشت سر گذاشتیم را نوید بخش، مایه مباهات و عزت کشور دانست و تصریح کرد: رهبر انقلاب مردم ایران را باور دارند اما برخی هنوز نگاهشان به غرب است و جوانان و دانشمندان را باور ندارند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مردم ما در حالی امسال در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه حضور پرشوری داشتند که گرانی بی‌سابقه، تورم، سیاه‌نمایی دشمنان و تبلیغات سوء بر علیه انقلاب، تعطیلات یک هفته‌ای و بارندگی بهانه‌های کافی برای حاضر نشدن در سالروز پیروزی انقلاب بود، تاکید کرد: حضور پرشور مردم نشان‌دهنده این بود که مردم باور کرده‌اند که آمریکا از اسلام سیلی خورده و این دشمن دیرینه به دنبال سیلی زدن به اسلام است.

لطفی اظهار داشت: مردم برای حفظ اسلام و انقلاب و عزت و شرف ایرانی بودنشان در جای جای ایران حاضر شدند حتی در روستاهای دورافتاده‌ای که بارندگی سنگینی وجود داشت جمعیت محدود روستا راهپیمایی کردند تا صدایشان را به جهانیان برسانند.

وی گفت:‌ دشمنان ما به خوبی از بستر فضای مجازی برای ضربه زدن استفاده کرده‌اند و ما نیز باید بتوانیم از این ظرفیت بهره ببریم تا هم پاسخ دشمنان را بدهیم و هم اجازه ندهیم با فضاسازی انقلاب را ناکارآمد نشان بدهند.

درپایان این مراسم بخشی از تولیدات سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس و سامانه آرشیو زمانی صداوسیمای مرکزفارس رونمایی شد و از فعالان عرصه فضای مجازی استان فارس نیز تجلیل شد. 

انتهای پیام/ش

R41382/P/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله «احمد جنتی» دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) این شورا سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس را گرامی داشت و اظهار کرد: این اتفاق که در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب رخ داد و اتفاقاتی مانند آن که به اشکال مختلف تکرار شده کینه‌توزی آمریکا با ایران اسلامی را بر همگان ثابت کرده است.

وی افزود: البته شکست‌های مکرر آمریکا از ملت بزرگ ایران تأییدکننده این حقیقت است که اگر ملتی برای خدا قیام کند، قدرت‌های استکباری هرگز نمی‌توانند آن را شکست دهند.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه ماجرای طبس یکی از بزرگترین شکست‌های توطئه‌های آمریکا علیه انقلاب اسلامی ایران است و از معجزه‌های بزرگ عصر حاضر برای اهل عبرت به حساب می‌آید، گفت: واقعه این روز، تذکری برای اثبات قدرت لایزال الهی و سستی مکر و حیله دشمنان خداست.

وی در ادامه به متولیان فرهنگی و رسانه‌ای کشور توصیه کرد تا برای آشنایی جوانان با تاریخ انقلاب برنامه‌ریزی کنند و در این باره افزود: ماجرای طبس یکی از اتفاقات مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید در عرصه داخلی و بین‌المللی و به جهانیان معرفی شود.

آیت‌الله جنتی همچنین به حسب روز منتسب به وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به بیان سخنی از امام هادی (ع) که خطاب به ایشان بود، مبنی بر اینکه «انت ولینا حقاً؛ تو دوست‌دار و یاور حقیقی ما هستی» پرداخت و عنوان کرد: این توصیف از زبان امام معصوم نشانگر جایگاه برجسته این بزرگوار است.

وی افزود: حضرت عبدالعظیم (ع) در دورانی بسیار سخت و پُر مخاطره برای گسترش معارف ناب اسلام مجاهدت کردند و از این جهت، الگویی مناسب در عرصه جهاد تبیین هستند.

دبیر شورای نگهبان همچنین با اشاره به هفته کار و کارگر که از امروز آغاز می‌شود، گفت: در فرهنگ متعالی اسلام، کار و تلاش یک ارزش است و این موضوع باید در جامعه ما نمود بیشتری داشته باشد.

وی تاکید کرد: در جنگ اقتصادی بزرگی که دشمنان علیه مردم ایران به راه انداخته‌اند، کارگران، مدافعان صف مقدم هستند و مشارکت با انگیزه این قشر شریف، حقیقتاً دفاع مقدس از عزت ملی و لازمه شکست نقشه‌های ناجوانمردانه دشمنان است.

کد خبر 6087568 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد