Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@23:30:32 GMT

منصوریان – رحمتی؛ بوی انتقام، بوی گل!

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۳۸۷۸

منصوریان – رحمتی؛ بوی انتقام، بوی گل!

دو دوست قدیمی و البته دشمن پنهان فعلی روز یکشنبه در آزادی مصاف خواهند کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رابطه دوستانه مهدی رحمتی و علیرضا منصوریان تا دو سال قبل به شکلی بود که اهالی فوتبال کمتر شبیه آن را دیده بودند. دو دوست قدیمی و نزدیک با رفت و آمد خانوادگی و البته رفتارهای علنی مانند حضور رحمتی در ورزشگاه برای بازی های تیم منصوریان که بعد از به اوج رسیدن رفاقت در شروع به کار استقلال لیگ شانزدهم، حالا مثل گذشته نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استقلال در حضیض، منصوریان و رحمتی در دلخوری


کار استقلال با منصوریان و رحمتی به نیم فصل نرسیده بود که رابطه میان این دو شکرآب شد و رحمتی بعد از کنار رفتن از جام حذفی و به دلیل اختلافات داخل رختکن، برابر سپاهان در آخرین بازی نیمکت نشین شد.


این اختلاف در نیم فصل تا جایی پیش رفت که مهدی رحمتی حتی در لیست خروج نیز قرار گرفت اما در نهایت دخالت چهره هایی مانند مهدی پاشازاده و وساطت او برای آشتی کنان رحمتی و خرمگاه، اتفاقاتی که منتج به حضور رحمتی در افتتاحیه رستوران منصوریان شد و برخی جزییات دیگر رحمتی را ماندگار کرد و تا او بعد از دو مسابقه در نیم فصل دوم، دوباره دروازه بان اول استقلال شود.

 


افت دوباره استقلال؛ دشمنی ها علنی شد


هر چند رحمتی و منصوریان دیگر اختلاف علنی نداشتند و منصوریان در ادامه سال دوم نیز از او برای گزینه اول خود معرفی کرد اما روزهای بد استقلال، دوباره این دو را رو به روی یکدیگر قرار داد.


رحمتی به دلیل مشکلات بیماری پدر خود نتوانست با استقلال تمرین کند و این اتفاقات باعث وجود برخی حاشیه ها در جم شد تا در نهایت جلسه مشترک افتخاری و ملکی با منصوریان و خروجی آن، حاشیه ها را به اوج برساند.


آنگونه که ملکی جزییات جلسه را منتشر کرد، رحمتی با در خواست منصوریان و جباری با درخواست افتخاری از تیم کنار رفتند که البته منصوریان آن زمان دلیل این تصمیم خود را تقابل با ذوب آهن با حضور قلعه نویی دانست اما استقلال در آن زمان شکست خورد تا سرمربی جدیدی جانشین منصوریان شود.

 

 

اشاره های بی اسم و بی پایان


بعد از این اتفاقات جنگ میان این دو البته نیابتی، غیر مستقیم و تلخ تر از گذشته شد. مهدی رحمتی چند مرحله بی اشاره به اسم منصوریان و در تمجید از گل محمدی گفت که هر تیمی سرمربی آن یحیی باشد، در سال های بعد نیز موفق می شود که اشاره او به حضور منصوریان در نفت بعد از گل محمدی بود. منصوریان البته در این مدت ساکت بود اما برخی فعالیت ها در شبکه های مجازی مانند پست های اینستاگرامی فرزند منصوریان علیه رحمتی، نشان داد که این اختلافات تا چه اندازه عمیق است.

 

 

بوی گل؛ شاید آره، شاید نه!


رحمتی با اهدای دسته گل برای قلعه نویی و نکونام در یک سال اخیر نشان داد دیگر نشانی از آن چهره قدیمی خود را ندارد و متعادل تر از گذشته شده اما به نظر می رسد روز دوشنبه خبری از دسته گل در آزادی نیست و اتفاقا دو طرف برای خواباندن مچ دیگری در آزادی حاضر می شوند.


منصوریان قطعا به دنبال شکست استقلال است و از سوی دیگر رحمتی می خواهد با کلین شیتی دوباره، سرمربی سابق خود را شکست دهد تا انگیزه های شخصی این دو در اوج باشد.


شاید اگر چهره ای مصلحت گرا مانند منصوریان روی نیمکت استقلال بود، حسین حسینی این دیدار شانس بیشتری برای رسیدن به ترکیب داشت تا رحمتی با انگیزه های شخصی نیمکت نشین شود اما به نظر می رسد شفر باکی از حضور رحمتی ندارد تا این دو گانه جذاب، دوباره در آزادی شکل بگیرد.

علیرضا منصوریان (سرمربی) سید مهدی رحمتی ذوب آهن اصفهان استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا منصوریان سرمربی سید مهدی رحمتی ذوب آهن اصفهان استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۳۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال قطب شمال اقتباسی از رمان کنت مونت کریستو یا نسخه ایرانی یک سریال ترکی؟

آفتاب‌‌نیوز :

محمودی‌یکتا پیش از این نوشتن فیلمنامه سریال‌های «ملکه گدایان» و «عقرب عاشق» را به عهده داشته و قطب شمال اولین ساخته اوست. داستان سریال به شکل خلاصه در باره همایون و ارغوان است که در آستانه ازدواج هستند. اما دوست همایون به نام سامان به دلیل علاقه خود به ارغوان برای رقیب عشقی خود پاپوش درست می‌کند و او را به زندان می‌اندازد تا بتواند با ارغوان ازدواج کند. اما همایون پس از آزادی از زندان و با چهره‌ای تغییریافته سراغ دشمنان خود می‌رود تا انتقام بگیرد.

این داستان چندخطی در باره عشق و خیانت و انتقام را در بسیاری از سریال‌ها و فیلم‌ها می‌توان سراغ گرفت. در تیتراژ همین سریال هم داستان آن برگرفته از رمان کنت مونت کریستو از الکساندر دوما معرفی شده است، اما واقعیت این است که برای تماشاگر ایرانی و احتمالا برای سازندگان سریال، این داستان بیشتر از این که اقتباسی از کنت مونت کریستو باشد، کپی از سریال ترکی ازل است که در اوایل دهه نود، بینندگان فراوانی داشت. ازل هم البته به گواه سازندگانش برداشتی از رمان الکساندر دوما بود و داستان مرد جوانی را روایت می‌کرد که بعد از یک دزدی منتهی به قتل همراه دوستانش به زندان می‌افتد و دوستانش قتل را به گردن او می‌اندازند. حتی یکی از آن‌ها با دختر محبوب او ازدواج می‌کند. او در زندان دچار سانحه می‌شود و صورتش را از دست می‌دهد، اما بعد از آزادی و پس از عمل صورت، با تغییر چهره‌ای که پیدا کرده، در صدد انتقام برمی‌آید.

سریال ازل، از اولین تجربه‌های برخورد تماشاگر ایرانی با سریال‌های ترکی بود و در آن زمان طرفداران زیادی داشت و ماجراهایش با علاقه و کنجکاوی زیاد دنبال می‌شد. ضمن این که از نظر ساختاری هم در زمان خودش سریال موفقی محسوب می‌شد؛ بنابراین همیشه گزینه خوبی برای ساخت یک سریال ایرانی بر اساس آن به حساب می‌آمد. حالا آنطور که از قسمت اول قطب شمال برمی‌آید، این سریال هم در واقع نسخه ایرانی سریال ترکی ازل است که حالا باید دید چقدر مورد توجه تماشاگر قرار می‌گیرد. سریال برای قسمت اول نقد‌های مثبت و منفی گرفته که البته نکته مشترک همه آن‌ها همین اشاره به کپی‌برداری از سریال ازل است. بعضی نقد‌ها پرداخت داستان را ناموفق دانسته اند و بعضی دیگر فرزاد فرزین را به دلیل شباهت به بهادر زمانی که این شخصیت را پیش از عمل صورت بازی می‌کند، انتخاب درستی برای این نقش دانسته‌اند. به هر حال قسمت‌های بعد مشخص خواهد کرد که این سریال فقط یک کپی از سریالی پربیننده است یا شکست خواهد خورد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • ترکیب احتمالی بایرن: آماده انتقام در جهنم مونیخ
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • سریال قطب شمال اقتباسی از رمان کنت مونت کریستو یا نسخه ایرانی یک سریال ترکی؟
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی برای امضای تفاهم نامه‌های دوجانبه و چند جانبه است
  • فرصت انتقام برای گل‎گهر در حذفی مهیا شد
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • بسکتبال NBA | این لیگ خوب است چون همه فرصت انتقام گرفتن دارند!