Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@08:41:02 GMT

بهترین هتل‌های تهران از دیدگاه سایرین

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۴۲۴۱

بهترین هتل‌های تهران از دیدگاه سایرین

شهری به وسعت تهران به دلیل دارا بودن جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی و تاریخی و ... همیشه پذیرای توریست‌های بسیار زیادی از سراسر ایران و کشورهای دیگر است. یکی از مشکلات برای توریست‌ها، مسئله اقامت در تهران است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پرشین هتل در ادامه معرفی بهترین هتل‌های تهران از دیدگاه سایرین می‌پردازیم:

هتل اسپیناس پالاس تهران یکی از دیدنی‌ترین هتل‌های ایران و تهران از نگاه سایرین و شخصیت‌های برجسته نیز می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هتل به راستی ابهت پایتخت را به رخ مهمانان هتل می‌کشاند. ۴۰۰ واحد اقامتی بر دامنه کوه‌های البرز با هوایی دلپذیر و امکانات مفصل که در کمتر هتلی یافت می‌شود، کنجکاوی هر شخصی را بر می‌انگیزد تا از طبقات بالایی هتل وسعت شهر را با بهترین امکانات تماشا کند و لذت ببرد.

هتل اسپیناس پالاس هم سنگ با بهترین هتل‌های اروپایی با جایگاه فرود هلیکوپتر و ساختمانی مرتفع و با شکوه در منطقه خوش آب و هوای سعادت‌آباد با خیابان‌های زیبا می‌باشد. این هتل هزینه اقامتی بالا دارد اما در واقع این هزینه ارزش تجربه‌ای بی‌نظیر را دارد و گردشگران زیادی برای حضور در این ساختمان عظیم مشتاق هستند. در رزرو هتل تهران این هتل اولین انتخاب هر شخص است.

هتل اسپیناس پالاس تهران در عین زیبایی و شباهت به هتل‌های مدرن و اروپایی فاکتورهای معماری داخلی ایرانی را مد نظر قرار داده و فرش‌های ایرانی، شیشه‌های رنگی و آینه‌کاری‌ها، رستوران سنتی و تلفیقی از مدرن فضایی دیدنی و دلچسب را به وجود آورده است و تمامی اینها به علاوه دید وسیع به شهری پر تکاپو از دوست داشتنی‌های اقامت در هتل اسپیناس پالاس است.

هتل اسپیناس تهران همچون هتل اسپیناس پالاس هتل پنج ستاره تهران و زیر گروه هتل‌های اسپیناس در کشور می‌باشد. اسپیناس نامی نیک در صنعت هتلداری است و بی‌شک شنیدن این نام خدماتی با کیفیت و اقامتی به یاد ماندنی و لوکس را یادآوری می‌کند.

هتل اسپیناس تهران همچون اسپیناس پالاس لوکس و مدرن و ترکیبی از معماری و کاشی کاری سنتی ایران است اما با این تفاوت که در ارتفاعات قرار ندارد و در خیابانی پر تردد و کارآمد شهر نزدیک به ادارات دولتی، کتابخانه ملی، پارک‌های زیبا و موزه‌ها و بازارهای ارزان و دیدنی قرار دارد. این هتل در اولویت برای رزرو هتل تهران قرار دارد.

هتل اسپیناس تهران در ۱۲ طبقه با بهترین رستوران و اتاق‌ها، استخر و ماساژ و هر آنچه که مورد نیاز است تا یک مسافر حس بهتری از اقامت خود داشته باشد، آماده پذیرایی از گردشگرانی است که به تهران‌گردی علاقه زیادی دارند. این هتل همچنین به خیابان سراسری ولیعصر نزدیک است این خیابان قرارگاه عشاق بود، برای پیاده‌روی و همیشه علاوه بر این پرترددترین خیابان تهران بوده است و جوی آب روان و درخت‌های سر به فلک کشیده و صدای پرنگان و اجرای موسیقی‌ها و نمایش‌های خیابانی در آن دیدنی است.

هتل پارسیان آزادی تهران هتل پنج ستاره شهر و در اولویت رزرو هتل تهران برای گردشگران است. از نام آن پیداست که نیازی به تعریف و تمجید ندارد. در واقع هتل‌های زنجیره‌ای پارسیان آزادی یا همان هتل‌هایت سابق آنقدر شهرت در کیفیت و ارائه خدمات عالی هتل‌داری دارد که با شنیدن این نام گردشگران بدون نگرانی اقامت در آن را می‌پذیرند.

هتل پارسیان آزادی تهران پیش از انقلاب و با فاکتورهای جهانی ساخته شد از این رو شبیه به هتل‌های اروپایی و مدرن بوده و در عین قدمتی که دارد همچنان با صلابت در بهترین خیابان ایران ولیعصر سرسبز با انرژی مثبت عابران عمر سپری می‌کند.

هتل پارسیان آزادی تهران با اتاق‌های وسیع و استخر روباز و محوطه نشیمن فضای باز و رستوران‌های با کیفیت و دید وسیع و نزدیکی به دیدنی‌ترین آثار ایران بسیار محبوب است و مشتریان وفادار خود را دارد. این هتل احتیاج به هیچ تبلیغاتی ندارد و مهمانانی که یکبار اقامت در آن را تجربه کرده‌اند، مشتری همیشگی آن شده‌اند.

هتل‌های تهران و بهترین آنها تعداد انگشت‌شماری نیستند، اما بسته به هدف سفر و سطح رفاه مهمانان می‌توان تصمیم گرفت کدام هتل بهترین اقامت را به کدام مهمان هدیه می‌دهد در واقع اصل (هر هتلی مشتری خود و هر مشتری هتل مناسبش را) در صنعت گردشگری صادق است.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تهران گردشگري هتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۴۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رییسی: دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: نظر دولت درباره تعطیل دوروز در هفته مشخص است، اما مجلس باید در این زمینه به نتیجه نهایی و قاطع برسد.

به گزارش ایسنا، محمد حسینی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دیروز مجلس کار خوبی انجام داد و اشکالی که شورای نگهبان در زمینه اجاره‌بها گرفته بود را نهایی کردند. در آستانه تابستان و فصل نقل و انتقالات هستیم و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر تصویب کند تا در وزارت راه به آن عمل شود.

وی افزود: همچنین تحقیق و تفحص مجلس در زمینه سازمان آفات داشت که بیشتر به دوران دولت قبل و تا ۱۴۰۰ مربوط می‌شود. بحث اجرای ماده ۲۳۴ مطرح شد که به وزارت بهداشت و برخی دستگاه‌ها مربوط است و درباره کمبود برخی دارو‌ها توضیحاتی داده شد و نمایندگان قانع شدند که این مورد به قوه قضاییه ارسال نشود.

حسینی تاکید کرد: دستگاه‌های مختلف صمت و اقتصاد و وزارت بهداشت همه تلاش خود را می‌کنند تا مشکلات دارویی برطرف شود و مسئله ابلاغ به قوه قضائیه منتفی شد، چون واقعا جرمی هم در این زمینه انجام نشده است. کمبود‌هایی بوده و تمام تلاش دولت بر جبران این موارد است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: در زمینه بررسی لایحه بودجه هم مواردی از جمله تجمعات و راهپیمایی‌ها وجود دارد که امیدواریم در این مجلس بررسی و نهایی شود. ما برای مجلس آینده و تعامل بیشتر میان دو قوه هم آماده‌ایم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره دیدگاه دولت در زمینه تعطیل پنجشنبه‌ها، اظهار کرد: نظر دولت در این زمینه مشخص است و به غیر از جمعه به تعطیلی یک روز دیگر به انتخاب دولت تاکید دارد. مدارس پنجشنبه‌ها تعطیل است، دانشگاه‌های وزارتخانه‌های علوم و بهداشت هم تعطیل است و برخی استان‌ها هم مانند تهران پنجشنبه‌ها را تعطیل کردند. دیدگاه دولت هم بیشتر به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک است.

دیگر خبرها

  • دیدگاه مکاتب فلسفه یونانی درباره سعادت انسان
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران
  • قیمت هتل وان فوریه 2024
  • معاون رییسی: دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است
  • فروشگاه کولرگازی در تهران
  • تداوم فرهنگی ایران از دیدگاه اسلامی ندوشن
  • بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج در تهران
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران