Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب قهرمانی زاگرس اسلام‌آباد غرب در لیگ برتر هندبال، برای نخستین بار نماینده‌ای از استان کرمانشاه با تیمهای آسیایی مسابقه خواهد داد. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، تیم هندبال زاگرس اسلام‌آباد غرب موفق شد در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند، تا شگفتی بزرگی برای لیگ برتر را رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم هندبال زاگرس اسلام‌آباد غرب فصل گذشته با موفقیت خود در لیگ دسته یک توانست مجوز حضور در لیگ برتر را کسب کند تا پس از سالها تیمی از استان کرمانشاه بتواند در لیگ برتر شرکت کند. کسی در ابتدای فصل شانسی برای این تیم قائل نبود و سرمربی تیم زاگرس هم در ابتدا هدف این تیم را ماندن در لیگ برتر اعلام کرد.

سرمربی زاگرس اسلام‌آباد غرب پس از دو پیروزی ابتدای فصل در مصاحبه‌ای با رسانه‌ها اظهار داشت: امسال سال اولی هست که تیم زاگرس وارد لیگ برتر هندبال شده است، تیم ما جوان است اما تلاش کردیم چند بازیکن با تجربه را هم به ترکیب تیم اضافه کنیم و بیشتر برنامه ما این است که بتوانیم در لیگ برتر بمانیم اما باید دید تیمها در جدول چه نتایجی می‌گیرند شاید آن وقت بتوان به جایگاه خوب هم فکر کرد. 

سیروس کاکلوند در مورد احیای هندبال کرمانشاه بعد از یک دهه گفت: آخرین حضور نماینده کرمانشاه در لیگ برتر هندبال مربوطه به سال 86 است که خودم هم بازیکن آن دوره بودم و کرمانشاه با تیم زاگرس دوباره به هندبال حرفه‌ای بازگشته است و به نوعی هندبال این استان احیا شده است.

زاگرس اسلام‌آباد غرب در ابتدا در لیگ دسته دوم هندبال قهرمان شد و پس از آن در لیگ دسته یک با تنها یک باخت سوم شد و جواز حضور در لیگ برتر هندبال را کسب کرد که امسال در نخستین حضور شگفتی‌ساز شد تا برای نخستین بار  تیمی از استان کرمانشاه در یک رشته تیمی و توپی  سهمیه حضور در رقابتهای آسیای را کسب کند.

تساوی زاگرس اسلام‌آباد و کازرون در هفته سیزدهم لیگ برتر هندبالزاگرس اسلام آباد قهرمان نیم فصل شدهفته پانزدهم لیگ برتر هندبال؛ سپاهان - زاگرس اسلام‌آباد در فینال لیگ

 

تیم هندبال زاگرس و سربداران سبزوار عصر روز گذشته در سالن انقلاب شهر اسلام‌آباد غرب به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان نماینده هندبال استان کرمانشاه توانست با حساب 34 بر 31 حریف سبزواری خود را شکست دهد.

این مسابقه مهیج و تماشایی در مقابل چشمان بیش از 2000 هوادار پرشور اسلام‌آبادی برگزار شد که نتیجه آن به ثمر رسیدن 65 گل از سوی 2 تیم بود تا یکی از پرگل‌ترین مسابقات این فصل باشگاه‌های کشور رقم بخورد.

تیم زاگرس اسلام‌آباد غرب با این پیروزی 24 امتیازی شد و با یک پله صعود در مکان دوم جدول رده بندی قرار گرفت تا نایب قهرمانی خود را در یک هفته مانده به پایان مسابقات مسجل کرده و سهمیه حضور در جام باشگاه های آسیا را کسب کرده باشد. 

تیم سربداران سبزوار نیز با این شکست چهار امتیازی و در رده هشتم و ماقبل پایانی گروه باقی ماند.

در پایان هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور تیمهای سپاهان اصفهان، زاگرس اسلام‌آباد غرب و نیروی زمینی کازرون به ترتیب با 26، 24 و 22 امتیاز اول تا سوم هستند و تیم‌های اول و دوم مسابقات به عنوان نماینده‌های کشورمان در مسابقات سال آینده جام باشگاه‌های آسیا حضور پیدا خواهند کرد.

با توجه به اینکه هر دو مسابقه تیمهای سپاهان (تیم نخست جدول) و زاگرس با نتیجه مساوی به پایان رسیده، در صورت هم امتیاز شدن 2 تیم، تفاضل گل سرنوشت قهرمان را مشخص می‌کند که در یک هفته مانده به پایان مسابقات تیم اصفهانی با تفاضل 42 و تیم اسلام‌آبادی با تفاضل 20 به ترتیب در رده‌های اول و دوم قرار دارند.

تنها شانس قهرمانی تیم زاگرس، شکست تیم سپاهان با 11 گل اختلاف در مسابقه آخر مقابل نیروی زمینی کازرون و برتری تیم زاگرس مقابل ذوب آهن دیگر حریف اصفهانی با همین تفاضل گل است.

نایب قهرمانی تیم زاگرس نیز از آن جایی مسجل شده که حتی اگر این تیم در مسابقه آخر برابر ذوب آهن مغلوب شود و تیم نیروی زمینی کازرون بتواند سپاهان را شکست دهد 2 تیم هم امتیاز می‌شوند اما نماینده اسلام‌آباد غرب به دلیل کسب یک پیروزی و یک تساوی مقابل نماینده کازرون (تیم رده سوم) نایب قهرمان باقی می‌ماند.

انتهای پیام/ش

R41380/P/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۴۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودنمایی بخشی از جنگل‌های بلوط زاگرس در روستای مله پنجاب + فیلم

جنگل‌های بلوط منطقه زاگرس از جنوب شرق ترکیه، کرانه‌های دریاچه وان آغاز شده و وارد منطقه کردستان ایران و عراق شده است بخشی از این جنگل‌ها در استان ایلام واقع شده و زیبایی خاصی به این استان بخشیده است.

شهروند خبرنگار ما بخشی از این جنگل‌ها را در روستای مله پنجاب استان ایلام به نمایش درآورد.

منبع: شهروند خبرنگار - ایلام

بیشتر بخوانید:

خودنمایی بهار در دل طبیعت منطقه بن رود قمصر + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان
  • خودنمایی بخشی از جنگل‌های بلوط زاگرس در روستای مله پنجاب + فیلم
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور