Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@17:15:25 GMT

من مرکز ثقل همه اشتباهات باشگاه بودم!

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۴۸۶۴

من مرکز ثقل همه اشتباهات باشگاه بودم!

فرناندو تورس، ستاره اسپانیایی و سابق اتلتیکومادرید، در مورد دلایل ترک این تیم در سال 2007 سخن گفت.


به گزارش "ورزش سه"، تورس در تابستان سال 2007 و بعد از سپری کردن چند فصل فوق العاده در اتلتیکومادرید و بستن بازوبند کاپیتانی این تیم راهی لیورپول شد و در آنفیلد نیز نمایش های ماندگاری ارائه داد. گرچه آن انتقال در آن مقطع مورد انتقاد هواداران قرار گرفت، اما فرناندو تورس این جدایی را بیشتر به سود باشگاه اتلتیکومادرید می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فرناندو تورس گفت: "در آن زمان هیچ طرح یا ساختار و به طور کلی هیچ اتفاق مهم در باشگاه وجود نداشت، اما به نظر من همه چیز در فوتبال باید حول محور تیم باشد نه یک بازیکن. به همین دلیل در آن مقطع من احساس می کردم که من مرکز ثقل همه اشتباهات در باشگاه هستم و می دانستم این جدایی برای من خوب، اما بیشتر به سود باشگاه خواهد بود.

 

در آن مقطع شرایط به شکلی بود که حتی اگر من از مدیران باشگاه می خواستم سکویی را در ورزشگاه به نام من اختصاص دهند، این اتفاق رخ می داد. اتفاقاتی در مورد رخ می داد که به باشگاه آسیب می زد و باعث می شد آنها بودجه ای کمتر برای جذب بازیکن در اختیار داشته باشند."

فرناندو تورس اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرناندو تورس اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود

سید محمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شاهرود گفت: در این جشنواره در مقطع متوسطه ۴۰۰ دانش آموز در قالب ۲۰ تیم و در مقطع ابتدایی هزار دانش آموز در قالب ۴۰ گروه با هم رقابت کردند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و کمک به شکوفایی استعداد دانش آموزان عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • دبستان شهر تاریخی ماسوله با کمتر از ۱۰ دانش آموز
  • قهرمانی بهنمیر در مسابقات هندبال دختران آموزشگاه‌های مازندران
  • نبوغ ستاره‌ اسپانیایی در خدمت مرد یونانی!
  • استیون جرارد انتخاب می‌کند؛ لوییس سوارز یا فرناندو تورس؟ / فیلم
  • حذف ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری
  • ۶ اشتباه رایج بعد از غذا خوردن
  • 6 اشتباه رایج بعد از غذا خوردن
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • ستاره لورکوزن: خوشحالم بایرن به دنبال من است
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا