Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:32:57 GMT

تیم شهرری قهرمان مسابقات کاراته بودوکای کشور شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۵۰۵۲

تیم شهرری قهرمان مسابقات کاراته بودوکای کشور شد

شهرری- ایرنا- سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت: تیم این شهرستان در مسابقات کاراته سبک بودوکای دو به مقام قهرمانی کشور دست یافت.

مهدی صداقت روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این مسابقات روز گذشته با شرکت 350 کاراته کا در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سالن طالقانی شهرری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: این مسابقات ️با حضور 14 تیم از استان های تهران، البرز، آذربایجان غربی و شرقی، کرمان، خراسان رضوی، خوزستان، ایلام، گیلان، اصفهان، فارس، لرستان و قم به مدت یک روز در شهرری برگزار شد.
صداقت اضافه کرد: تیم ری با 20 طلا، 23 نقره و 23 برنز در مجموع عنوان نخست را کسب کرد و تیم کاراته خراسان رضوی و کرمان هم در جایگاه دوم و سوم ایستادند.
بودوکای از سبک های غیر کنترلی ورزش کاراته است و مبارزات مختلف با روش‌های فول، کیک بوکس و بادی کنتاکت در داخل این سبک انجام می ‌شود.
شهرستان ری دارای 60 هیات ورزشی است و این شهرستان به تنهایی پنج مدال از 15مدال المپیک را کسب کرده است.
6003

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كاراته قهرماني ري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۵۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی هیأت ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان خراسان رضوی، مسابقات قهرمانی کشور شنا تحت نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت. بر این اساس تیم خراسان رضوی در جایگاه نخست قرار گرفت و قهرمان شد، همچنین تیم‌های تهران و اصفهان به ترتیب در رده دوم و سوم ایستادند.

شناگران ابوالفضل ظریف:۴طلا انفرادی ۲طلا تیمی، محمد صالح عرفانیان:۳طلا انفرادی ۲طلا تیمی، علی  رشید ابادی :۴طلا انفرادی ۲طلا تیمی، سپنتا نویدی :۳نقره و ۱برنز، امیر حسین  علیزاده :۲طلا و ۲برنز، مازیار ماضی  ۲ نقره ۲ بزنز، حسن غمخواه ۲ نقره  ۱ برنز دو طلای تیمی، تیمی مختلط اول، تیمی آزاد اول، سرمربی: دکتر مهدی ضیایی، مربی: سعید سنجری، مربی: صادق اسدی و با سرپرست:  مجید غفاریان شادلو مدال کسب کردند.

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی قهرمان کشور شد
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • ملی‌پوش مازندرانی تیراندازی، قهرمان کشور شد