Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان جامعه بوده و ارائه آموزش و مهارت‌های لازم به ویژه در هنگام حوادث و سوانح غیرمترقبه نقش مهمی در امنیت و سلامت آن‌ها دارد، گفت: ۴۰۰ دانش آموز ناحیه یک اهواز در قالب ۲۷ تیم پایه هشتم از ۲۷ آموزشگاه متوسطه اول در آزمون کتبی طرح ملی دادرس به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این آزمون روز یکشنبه ۵ اسفند ماه در محل تالار فردوسی برگزار خواهد شد، افزود: افزایش سطح ایمنی، کاهش خطر پذیری مدارس با تکیه بر تربیت تیم‌های دانش آموزی و آمادگی در زمینه مقابله با حوادث از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح به شمار می‌رود.

موسوی اصل با اشاره به اینکه این طرح ملی هر ساله با مشارکت سازمان جوانان هلال احمر با آموزش و پرورش در مدارس اجرا می‌شود، تصریح کرد: در قالب طرح دادرس که مخفف دانش آموز آماده در روز‌های سخت است، دانش آموزان شرکت کننده در فضایی بانشاط به رقابت می‌پردازند و مهارت‌هایی از جمله احیای قلبی و ریوی (CPR)، حمل مصدوم یکنفره و دونفره، حمل مصدوم گروهی وپناه گیری و خروج ایمن را می‌آموزند.

انتهای پیام/گ

برگزاری مرحله نخست المپیاد منطقه‌ای طرح ملی دادرس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۵۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۳۰ هزار دانش‌آموز کرجی در کنکور امسال

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز گفت:‌با توجه به اینکه حدود ۳۰ هزار دانش‌آموز پایه دوازدهم در استان البرز در حال تحصیل می باشند، از این رو به نظر می رسد که این تعداد دانش‌آموز در کنکور امسال شرکت کرده اند.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078547 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • مدرسه‌ای با یک معلم و یک دانش آموز
  • دختر دانش‌آموز اهل لالی به سه بیمار جان دوباره بخشید
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • حضور ۳۰ هزار دانش‌آموز کرجی در کنکور امسال
  • حضور ۳۵۰ دانش آموز کاشمری در دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد