Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع توانمند قرمزها مشتاق رویارویی دوباره با رشفورد است.

طرفداری- وقتی پای سفر به اولدترافورد در میان باشد، الکساندر آرنولد آن بازی دشوار را «سخت‌ترین لحظه دوران حرفه‌ای خود غیر از فینال لیگ قهرمانان» توصیف می‌کند.

به گزارش تلگراف، پیروزی ۲-۱ منچستریونایتد مقابل لیورپول در مارس گذشته، با دو گل از مارکوس رشفورد و دو سهل انگاری از آرنولد جوان به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدافع راست ۲۰ ساله در آن مورد توضیح می‌دهد:

هنوز به عنوان یک نکته آموزنده به آن بازی نگاه می‌کنم. با نگاهی به بازی‌های سخت‌تری که داشتیم، از مواردی که خوب کار نکردم و می‌توانستم بهتر عمل کنم، یاد می‌گیرم. بازی با یونایتد قطعا یکی از این موارد بود و به جای این که مرا ناامید کند، موجب شد تا بهره مثبتی از آن ببرم و آن را به عنوان درسی آموزنده برای بهتر شدن بدانم. باید از آن به عنوان یک انگیزش استفاده می‌کردم تا اطمینان کنم در آینده شرایطی مثل آن بازی تکرار نخواهد شد. مسئله بر سر بازگشتن به اصول اولیه کار بود، نه این که وسواس فکری پیدا کنم و به این نتیجه برسم که برای این سطح به اندازه کافی خوب نیستم. مهم است که چنین لحظاتی را به گذشته بسپارید. الکس (اینگلنتورپ، مدیر آکادمی لیورپول) در این مورد به من کمک کرد. مربی هم همین طور و اطرافیانم از من حمایت کردند. آن‌ها در طول دوران سخت پس از آن بازی، راهنمای من بودند. 

الکساندر آرنولد به خاطر وضعیت پیش آمده برای خودش، رشفورد را ستایش می‌کند.

به نظرم او فردی است که به بازیکنی واقعا خاص تبدیل خواهد شد. اگر در حال حاضر بازیکنی در سطح جهانی نباشد، در آینده می‌تواند قطعا به آن سطح برسد. استعدادش واضح و روشن است. او بازیکنی فوق العاده، همراه با کوله باری از پتانسیل است. خودش می‌گوید خیلی چیزها باید یاد بگیرد و در خیلی از موارد بهتر شود اما نشانه‌هایی از میل به سختکوشی و بهتر شدن را نشان می‌دهد و زیر نظر سرمربی جدیدش، در حال انجام همین کار است. مطمئنم فرم خوبش را حفظ خواهد کرد و بازی مقابل یونایتد، نبرد خوبی برای هر کسی که مقابل او بازی کند، خواهد بود. 

دورانی بود که بازیکنان منچستریونایتد و لیورپول از هم نفرت داشتند ولی در فوتبال مدرن، الکساندر آرنولد، رشفورد و جسی لینگارد، به دوستان خوبی برای هم در تیم ملی انگلیس تبدیل شده‌اند. البته مدافع راست لیورپول می‌گوید به محض به صدا در آمدن سوت آغاز بازی در مسابقه روز یکشنبه، این دوستی‌ها فراموش خواهند شد.

قطعا (مصالحه‌ای) در کار نخواهد بود. به نظرم همکاری در انگلیس به همه کمک کرده است تا بر رقابت بی حد و مرز فائق بیایند. احتمالا همین به ما کمک کرد تا در مسابقات بین المللی آنقدر خوب کار کنیم. اما وقتی در لباس تیم ملی نباشید، اوضاع مثل همیشه است. باید روی کار خودتان تمرکز کنید و در آن روز خنده‌ای در کار نخواهد بود. ما با آن‌ها وارد نبرد خواهیم شد و امیدوارم این ما باشیم که پیروز از زمین خارج می‌شویم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۵۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان

به گزارش "ورزش سه"، با اخراج عجیب امید عالیشاه در بازی مقابل سپاهان که به‌نوعی فریب عثمان دابو را خورد، حالا سرخ‌ها در بازی حساس مقابل نساجی کاپیتان تیم خود را نخواهند داشت. عالیشاه در بازی با آلومینیوم اراک مصدوم بود و این بازی مهم را از دست داد و البته غیبتش به چشم آمد چرا که به نظر می‌رسد شماره 2 پرسپولیس جایگزین مناسبی ندارد.

عالیشاه در این فصل یکی از سه بازیکن برتر پرسپولیس بوده و شاید بتوان او را بهترین و مؤثرترین بازیکن تیمش هم نامید.

او در بازی با سپاهان هم با وجود دو هفته دوری از تمرین کیفیت خوبی ارائه داد و اگر اسیر آن ماجرای دقیقه 82 نمی‌شد، حالا می‌توانست در بازی قائمشهر دست مربی‌اش را بگیرد اما اکنون اوسمار دوباره باید بازی بدون کاپیتانش را تجربه کند و برای انتخاب جانشین مناسب برای این بازیکن چالش خواهد داشت.

در بیشتر بازی‌های قبلی وحید امیری بعضاً جانشین عالیشاه می‌شد و جای او را به‌عنوان بازیکن آزاد پشت مهاجم نوک پر می‌کرد اما یک‌بار نیز محمد خدابنده‌لو در آن پست به میدان رفت. با این حال به نظر می‌رسد قابلیت‌های عالیشاه برای بازی در آن پست مناسب‌تر است و حتی امیری باتجربه نیز نمی‌تواند کاری که عالیشاه در آن منطقه انجام می‌دهد را انجام دهد.

پرسپولیس عصر دوشنبه باید در قائمشهر مقابل نساجی بازی کند و عالیشاه شانس بازی مقابل تیم استان خود را از دست داده است؛ در حالی که بودنش در آن مسابقه می‌توانست به لحاظ فنی و روانی شرایط پرسپولیس را بهتر کند.

دیگر خبرها

  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • بحران خط دفاعی در منچستریونایتد؛ دوری سه هفته‌ای هری مگوایر از میادین
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • آرتتا: برای پیروزی مقابل منچستریونایتد به اولدترافورد می‌رویم؛ از دیروز به قهرمانی نزدیک‌تریم
  • مرد سال آسیا: شادی مردم ایران برایم از همه چیز مهم‌تر بود