Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@04:05:54 GMT

علی قلی‌زاده شهردار منتخب رشت شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۵۲۶۳

علی قلی‌زاده شهردار منتخب رشت شد

حسین علی قلی‌زاده با کسب ۱۱ رای اعضای شورای شهر رشت به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، جلسه فوق العاده شورای شهر رشت با هدف انتخاب شهردار امروز(۴ اسفند) در حالی برگزار شد که بعد از استعفای نصرتی از تیرماه تاکنون دو شهردار توسط اعضای شورا انتخاب اما  جهت تصدی بر پست شهرداری توسط وزارت کشور احراز صلاحیت نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در جلسه امروز شورانشینان با ۱۱ رای حسین علی قلی‌زاده را به‌عنوان شهردار جدید رشت برگزیدند.

 

حسین علیقلی زاده دارای مدرک کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی شهری بوده و سوابقی چون شهردار خرم آباد به مدت سه سال، شهردار منطقه ۱۹ تهران ۱۸ ماه، شهردار همدان ۲ سال، شهردار گلستان از سال ۹۰ تا ۹۳، شهردار کلاله (استان گلستان)، شهردار مینودشت (استان گلستان)، شهردار نور و شهردار جویبار (استان مازندران)، مدیر کل دفتر هماهنگی خدمات شهری وزارت کشور به مدت ۹ ماه، مدیر عامل شرکت عمران و نوسازی ری، مجری طرح توسعه حرم عبدالعظیم حسنی (ع)را در کارنامه خود دارد.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان اصفهان مجلس حادثه تروریستی زاهدان آیت الله مومن استان بوشهر کلنگ زنی شهرستان آران و بیدگل علی قلی زاده شورای شهر رشت شهردار رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۵۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است

 

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ امین میرزا زاده ملی پوش کشتی کشورمان در حاشیه مراسم انتخاب برترین های ورزش ایران با نام قهرمان ایران به خبرنگار ما گفت: این مراسم با همت رسانه ملی برگزار شد و رای مردم برای همه ورزشکاران قابل احترام است .

قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی ایران و جهان در مورد شرایط آمادگی خود و وضعیت این وزن در چرخه انتخابی گفت: در سنگین وزن خوشبختانه من انتخاب شده ام و تکلیف روشن است و امیدوارم بتوانم تمرینات خوبی را تا شروع المپیک انجام دهم و با کسب مدال مردم کشورم را خوشحال کنم.

وی در مورد رقبای قدرتمند خود در این وزن گفت: در این وزن 2 کشتی گیر قدرتمند داریم یکی لوپز که در جهان شناخته شده است و اهل کوبا است و دیگری رضا کایالپ از ترکیه که بنده معتقدم هیج کاری غیر ممکن نیست و در المپیک با آمادگی کامل با هدف کسب مدال به میدان می روم.

دیگر خبرها

  • تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری