Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@16:41:28 GMT

ناکامی اسکی بازان ایرانی در ماده غیرتخصصی

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۵۲۶۹

ناکامی اسکی بازان ایرانی در ماده غیرتخصصی

ملی پوشان اسکی صحرانوردی کشورمان موفق نشدند به رتبه‌ای بهتر از صدمی در رقابتهای اسپرینت قهرمانی جهان دست پیدا کنند.

به گزارش ورزش سه و به نقل از مهر در ادامه رقابتهای اسکی صحرانوردی قهرمانی جهان نمایندگان کشورمان که روز نخست مسابقات را با عملکردی قابل قبول در بخش کلاسیک به پایان برده بودند در ماده غیر تخصصی خود (اسپرینت) مطابق پیش بینی ضعیف ظاهر شده و هیچ یک موفق به صعود از مرحله مقدماتی نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در پایان این رقابتها در بخش بانوان سمانه بیرامی باهر صدم شد و ساحل تیر، سمانه کیاشمشکی و زهرا ساوه شمشکی به ترتیب در رتبه های ۱۰۳، ۱۰۵ و ۱۰۷ قرار گرفتند. در این بخش ۱۱۰ ورزشکار به خط پایان رسیدند.

 

همچنین در بخش سید ستار صید در رتبه ۱۱۶، یاسین شمشکی در رتبه ۱۲۴، یعقوب کیاشمشکی در رتبه ۱۲۶ و رضا رجب بلوکات در رتبه ۱۳۶ قرار گرفتند. در این بخش ۱۴۴ اسکی باز به خط پایان رسیدند.

 

اسکی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۵۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شد و به مدت چهار روز (۱۶ اردیبهشت) در روی‌اِت کشور تایلند ادامه دارد.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) با شکست دو بر صفر هنگ کنگ دو (وونگ هویی یو – لی هویفونگ) به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

ساحلی‌بازان با امتیازات ۲۱ بر ۹ و ۲۱ بر ۱۹ به پیروزی رسیدند تا در دیدار بعد به مصاف نیوزیلند دو (پاچئو داوی – وستی توماس) روند. تیم ملی ایران در صورت شکست نیوزیلند به جمع چهار تیم برتر راه خواهد یافت.

حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام یک(انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو(بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست دادند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند.

نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی‌پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • دانشگاه تربیت مدرس در میان برترین دانشگاه های ایران قرار گرفت
  • عکس| رم به لورکوزن: تخفیف بدهید سردار آزمون را بخریم!
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام/ شاگردان کلوپ، سهمیه لیگ قهرمانان را از زنبق‌ها گرفتند+ فیلم
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • ویدئو| پناهنده ایرانی: به خط پایان رسیده‌ام!
  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا