Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@07:18:32 GMT

بازیکن استقلال از نیمکت نشینی شاکی شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۵۴۱۴

مرتضی تبریزی در دو دیدار قبلی استقلال مقابل پیکان و تراکتورسازی تبریز بازیکن ثابت بود، اما وینفرد شفر تصمیم گرفت از این بازیکن در بازی با پارس‌جنوبی جم از ابتدا استفاده نکند. تبریزی که انتظار چنین تصمیمی را نداشت، با ناراحتی روی نیمکت نشست.

این بازیکن همچنین از اینکه دقایق آخر بازی به جای مهاجم ۱۷ ساله استقلال یعنی اللهیار صیادمنش وارد زمین شد، به شدت دلخور بود و این ناراحتی در چهره او به وضوح مشخص بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبریزی با وجود نمایش خوبی که برابر پیکان داشت، در دیدار برابر تراکتورسازی خیلی صاحب توپ نشد و در نهایت شفر تصمیم به تعویض این بازیکن گرفت. استقلال یکشنبه باید برابر ذوب‌آهن تیم سابق تبریزی به میدان برود و شاید شفر این بار تصمیم بگیرد دوباره مهاجم تیمش را در ترکیب اصلی قرار دهد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازی استقلال زمین استقلال بازیکن استقلال مرتضی تبریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۵۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواهش لاپورتا از ژاوی: مربی بزرگ نیست، بمان!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی پس از شکست سنگین برابر ویارئال اعلام کرده بود که قصد دارد در پایان فصل نیمکت بارسلونا را ترک کند و هر اتفاقی هم رخ دهد و حتی اگر تیمش موفق به کسب عنوان قهرمانی شود از این تصمیم منصرف نخواهد شد.

با این حال، بسیاری از رسانه‌های نزدیک به این باشگاه در روزهای اخیر مدعی شده بودند که مدیران بارسا تمام تلاش‌شان را به کار گرفتند تا بتوانند این مربی جوان را برای ادامه حضور روی نیمکت این تیم در فصل آینده متقاعد کنند.

و نایب رئیس بارسلونا شب گذشته به صورت رسمی اعلام کرد که در انجام این کار موفق بودند و سرمربی فعلی بارسا قرار است در فصل آینده هم به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد و تصمیم اولیه‌اش را در این باره تغییر داده است.

پیش از این هم گفته شده بود که لاپورتا و دکو به صورت جدی در تلاش هستند تا ژاوی را از تصمیمی که گرفته منصرف کنند و حالا روزنامه موندو دپورتیوو خبر داده است که رئیس این باشگاه به ژاوی اعلام کرده که آنها توانایی به خدمت گرفتن مربی بزرگ و نامدار را در این تابستان ندارند و از او خواسته که به همین دلیل در این فصل هم به همکاری با آنها ادامه دهد.

هرچند، او هم شرایطی برای ادامه این همکاری داشته که مدیران بارسا با انجام دادن آنها موافقت کردند اما به نظر می‌رسد که علاقه قلبی او به این تیم دلیل اصلی ادامه این همکاری بوده است.

دیگر خبرها

  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • خواهش لاپورتا از ژاوی: مربی بزرگ نیست، بمان!
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • عقب‌نشینی یوفا: لیست‌‌های اروپایی 26 نفره شد