Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگران ناحیه دو منطقه دو شهرداری رشت در تماس با خبرنگار ایلنا گفتند: ما کارگران شاغل در بخش گشت‌زنی  تخلفات ساختمانی ناحیه دو منطقه دوم شهر رشت هستیم اما در نتیجه بی‌توجهی مدیران دست‌کم دو ماه مزد  معوقه از کارفرما طلبکاریم.

به گفته این کارگران، کارگران ناحیه دو منطقه دوم شهرداری رشت دو ماه دستمزد پرداخت نشده، دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اضافه‌کاری این کارگران نیز دوماه پرداخت نشده و آنها منتظر دریافت عیدی پایان سال خود هستند.

از قرار معلوم پیش از این نیز کارگران شهرداری ناحیه دو منطقه دوم شهرداری رشت در زمینه پرداخت حق بیمه دچار مشکلاتی بوده‌اند اما اخیرا این مشکل برطرف شده است.

این کارگران از احتمال عدم پرداخت معوقات قبل از پایان سال ابراز نگرانی کردند و گفتند: مشکلات معیشتی و عدم پرداخت مطالبات، مشکلات بسیاری برای خانواده‌های کارگران به وجود آورده است.

امید آقاجانپور (رئیس ناحیه دو منطقه دوم شهرداری رشت) درخصوص  مورد ادعای کارگران این منطقه گفت: کارگران ناحیه دو منطقه دوم شهرداری رشت فقط حقوق بهمن ماه خود را دریافت نکرده‌اند که آنهم فقط چهار روز به تاخیر افتاده است.

او با بیان اینکه مجموع کارگران این ناحیه به حدود ۱۱ نفر می‌رسد، در ادامه در خصوص عیدی کارگران این منطقه گفت: پرداخت عیدی کارگران بستگی به وضعیت مالی شهرداری دارد اما به طور معمول هر ساله عیدی کارگران یک هفته تا ده روز مانده به پایان سال پرداخت می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کارگران گیلان کارگران شهرداری رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۵۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در مراسم تودیع و معارفه که صبح امروز ترتیب یافته بود، سرپرست معاونت سازمان مدیریت پسماند، سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه یک، معاون خدمات شهری همچنین سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار ارومیه معرفی شدند.

بر اساس احکام جداگانه از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه؛ مرتضی صفری‌سرا بعنوان سرپرست معاونت سازمان مدیریت پسماند، سعید کریمی بعنوان سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه یک، مسعود شیخی به عنوان معاون خدمات شهری منطقه چهار همچنین علی‌ پورفلاح بعنوان سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار ارومیه منصوب شدند.

دیگر خبرها

  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد
  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند
  • اسرار قانون کار؛ ۱۰ به اضافه یک راز که از کارگران پنهان می‌کنند
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • هشدار شهرداری منطقه چهار یزد به صاحبان منازل فرسوده
  • پرداخت معوقات کارگران در سیستان و بلوچستان به سه ماه کاهش پیدا کرده است
  • ماجرای صف انتظار زوجین و تاخیر در پرداخت وام ازدواج پیگیری شد
  • حقوق پاکبانان و کارگران شهرداری قبل از پایان هر ماه واریز می‌شود
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود