Web Analytics Made Easy - Statcounter

آشتاب، عملکرد استان لرستان در حوزه اشتغال روستایی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: طی سال جاری در قالب تسهیلات اشتغال روستای ۴ هزار و ۹۷۱ فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.

«علی آشتاب»،  در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: اجرای طرح اشتغال روستایی از مهم ترین برنامه های دولت است.

 

مدیرکل کار و رفاه و امور اجتماعی لرستان، افزود: در قالب این طرح بالغ بر 481 میلیارد تومان طرح اشتغال روستایی شناسایی و به بانک ها معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آشتاب، اظهار داشت: از این تعداد طرح 243 میلیارد تومان طرح بررسی شده و در دست اقدام بانک های عامل قرار دارد.

 

وی افزود: در قالب طرح اشتغال روستایی تاکنون یک هزار و 959 طرح با 197 میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار موفق به دریافت تسهیلات و عقد قرارداد با بانک های عامل در استان شدند.

 

 آشتاب، عملکرد استان لرستان و همکاری همه بخش های اقتصادی استان را خوب ارزیابی کرد و افزود: با بهره برداری  از طرح های اشتغال روستایی که تسهیلات دریافت کرده اند، برای چهار هزار و 971 نفر در استان فرصت شغلی ایجاد می شود.

 

وی با بیان اینکه طرح اشتغال روستایی در چند مرحله برگزار شده است، بیان کرد: در مرحله سوم و چهارم این طرح حدود260 میلیارد تومان اعتبار سهم استان لرستان است.

 

آشتاب، بیان کرد: در صورت تصویب این میزان اعتبار، طرح های آماده دریافت اعتبار مشخص هستند.

 

مدیرکل کار و رفاه و امور اجتماعی لرستان، اظهار کرد: همچنین حدود 40 میلیارد تومان طرح مصوب در حوزه اشتغال روستایی در بانکها اماده پرداخت هستند.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب حادثه تروریستی زاهدان مقام معظم رهبری آیت الله مومن اصفهان خبرگزاری شبستان مجلس جشنواره قرآنی روزنامه گام دوم انقلاب اشتغال روستایی تسهیلات بانکی اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۵۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی، در جمع طلاب مدرسه علمیه حاجی آباد با اشاره به روایت از حضرت امیرالمومنین (ع) گفت: فرصت همان طوری که ابر می‌گذرد، به سرعت می‌گذرد؛ پس از فرصت‌های نیکو بهره ببرید. همانند این فرصت در روایت مذکور «فرصت سربازی امام زمان(عج) و فرصت جوانی است» که ما باید قدر آن را بدانیم و ارزش آن را بفهمیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین حقیقی با اشاره از هدف اولیه ورود طلبه به حوزه علمیه، این هدف را شناخت خداوند متعال، خودسازی و خدمت به خلق عنوان کرد.
 
وی با بیان اینکه طلبگی، شغل نیست و ما از به کاربردن این تعبیر، پرهیز و احتراز داریم، اضافه کرد: شغل در عرف انصراف به منبع و محل درآمد دارد، طلبگی مسیری برای پول در آوردن نیست، بلکه نقش ویژه‌ای است که روزی پیامبران به آن اهتمام داشتند. از طرف دیگر طلبگی کاری فوق‌العاده جدی است و باید برای آن سرمایه خاص وضع شود در حالی که شغل، زمینه‌ای برای مشغولیت و صرف وقت است.
 
مدیر حوزه علمیه هرمزگان تأکید کرد: پس آینده شغلی طلبه، تداوم کاری است که انبیاء انجام می‌دادند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • امنیت شغلی در گرو تداوم چرخ تولید کارخانجات است
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان