Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:10:50 GMT

توزیع میوه شب عید کرج از 25 اسفند آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۵۶۷۸

توزیع میوه شب عید کرج از 25 اسفند آغاز می شود

کرج - ایرنا - معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کرج گفت: فرآیند توزیع میوه شب عید از 25 اسفند ماه درغرفه ها و میادین شهر کرج آغازمی شود.

به گزارش ایرنا، محمد مجرد روز شنبه در نشست کارگروه تخصصی تنظیم بازار شهرستان کرج افزود: با همراهی جهادکشاورزی، تعاون روستایی و سایر اعضای کارگروه تنظیم بازارشهرستان کرج ، میوه شب عید تأمین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص میزان ذخایر انبار میوه شب عید گفت: حدود 800 تن سیب و یک هزارو 800 تن پرتقال پرتقال پیش بینی شده که به تدریج توزیع خواهد شد.
مجرد با تاکید بر ضرورت ایجاد تعادل در استقرار غرفه ها بیان داشت: غرفه های عرضه در محله های مختلف شهر باید پیش بینی شود تا شاهد تعادل در روند توزیع میوه باشیم.
وی با تاکیدبر لزوم حفظ کرامت و شان مردم در خرید کالاهای اساسی شب عید نیز افزود: اگر اقلام اساسی و مورد نیاز مردم در محلات به صورت مناسبی پراکندگی داشته باشد دیگر لازم نیست که مردم برای تامین کالاهای مورد نیاز به مراکز شهر مراجعه کنند.
مجرد در ادامه از برپایی نمایشگاه بزرگ بهاره نیز خبر داد و گفت: این نمایشگاه توسط سازمان
صنعت ،معدن وتجارت استان و شرکت نمایشگاهی با مشارکت اتاق اصناف در محل گلستان گلشهر کرج برگزار خواهد شد.
وی افزود: در این نمایشگاه 360 غرفه شامل کالاهای اساسی مردم پیش بینی شده است که از این رقم 10 غرفه به صورت رایگان در اختیار غرفه دارانی که فعال تر هستند و پروانه کسب دارند قرار می گیرد تا به نحوی شاهد تنظیم قیمت ها نیز در بازار شب عید باشیم.
8029/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد توزيع ميوه عيد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۵۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع، حضرت امام جعفر صادق(ع) پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس "حاج محمد رنج نوش" بعد از ۳۸ سال شناسایی و در میدان امام خمینی(ره) شهر همدان تشییع و در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.

شهید محمد رنج نوش در دوازدهم اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمده که با آزمایش دی ان‌ای پیکر مطهر وی شناسایی و به خانواده ایشان اعلام شد.

لازم به یادآوری است، شهید «حاج محمد رنج نوش» در اول فروردین ۱۳۴۰ در شهرستان کبودرآهنگ متولد شد و سال ۱۳۵۸ ازدواج کرد و صاحب دو فرزند پسر شد.

وی که از سوی بسیج در جبهه حضور یافته بود در دوازدهم اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسید و در تفحص منطقه شلمچه بقایای پیکرش به دست آمد که با آزمایش دی ان‌ای هویتش مشخص شد.

استان همدان هشت هزار شهید، بیش از ۲۷ هزار جانباز و نزدیک به هزار آزاده در دوران دفاع مقدس، تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902699

دیگر خبرها

  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • افزایش یارانه خرید از نمایشگاه کتاب تهران | تحویل غرفه‌های ناشران آغاز شد
  • (ویدئو) اجاره‌بهای غرفه‌های نمایشگاه یک پنجم هزینه‌ها هم نیست
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ توزیع نقشه جانمایی غرفه‌ها از فردا
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است