Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد ستاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز در اردبیل گفت: در جهت اجرای طرح‌های بهبود مستمر و به منظور افزایش سهولت دسترسی به پایان‌نامه‌ها و امکان مطالعه آن از سوی دانشجویان و استادان از داخل دانشگاه، فاز اول سامانه مطالعه آنلاین پایان‌نامه‌ها ایجاد شد.

او تشریح کرد: در مرحله نخست بالغ بر 5410 فایل پایان‌نامه بارگذاری شده است و علاوه بر این، اداره کتابخانه‌ها نیز جهت تسهیل دسترسی، چند دستگاه کامپیوتر مخصوص بهره‌برداری از این سامانه در کتابخانه دانشکده فنی مستقر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاری افزود: با این سامانه دانشجویان به راحتی پایان‌نامه‌ها را جستجو کرده و هر مطلبی که می نویسند برای همه قابل مشاهده است.

او تاکید کرد: در فاز اول تمامی پایان‌نامه‌ بارگذاری شده، قابل دسترسی و خواندن است و در فاز دوم تمام پایان‌نامه‌ها نشر آزاد خواهد بود که پایان‌نامه‌ها را می توان مطالعه و چاپ کرد.

ستاری افزود: در دسترسی آزاد، پایان‌نامه‌ها از خارج از دانشگاه توسط عموم قابل جستجو و مطالعه خواهد بود و به افراد بیرون از دانشگاه، محققان و صاحبان صنایع کمک می‌کند اگر سوالی داشتند براحتی با دانشگاه ارتباط برقرار کنند.

معاون پژوهشی و فناوری واحد اردبیل درخصوص موضوع پایان‌نامه‌ها گفت: در موضوعات مختلف در تمامی رشته‌های کارشناسی ارشد و دکتری واحد اردبیل پایان‌نامه‌ها در سامانه بارگذاری شده است و این کار اولین‌بار در واحد اردبیل انجام شده و پس از اخذ مجوز سازمان مرکزی فاز دوم هم اجرا می‌شود.

عضو هیات علمی واحد اردبیل به عصر تکنولوژی اشاره کرد و گفت: با این روش می توان پاسخگوی دانشجویان نسل جدید شد زیرا امروز دانشجویان به روش‌های نوین مطالعه علاقه دارند تا انتقال دانش با سرعت و صحت انجام شود.

ستاری در خصوص نحوه دسترسی به این سامانه گفت: دانشجویان و اساتید می توانند از طریق اینترنت دانشگاه و رایانه‌های اداری و همراه از این سامانه استفاده کنند.

ستاری مزایای استفاده از این سامانه را در خودکنترلی پایان‌نامه‌ها اعلام کرد و گفت: این سامانه نشان می‌دهد که استادان در چه موضوعاتی متمرکز هستند و کیفیت کار پایان‌نامه‌های دانشجویی مشخص می‌شود و باعث خودکنترلی در کیفیت خواهد شد.

ستاری با بیان اینکه این سامانه باعث می‌شود امکان ارجاعات به پایان‌نامه‌های کار شده در دانشگاه افزایش پیدا کند، اضافه کرد: بزودی سامانه دیگری نیز افتتاح می‌شود که در آن پروپوزال قبل از اینکه به مرحله اجرایی برسد در بین گروههای مرتبط با موضوع مسئله چه داخل دانشگاه و چه خارج دانشگاه قابل اشتراک و نقد می‌شود.

203 / 167 واحد اردبیل فرزاد ستاری سامانه مطالعه پایان‌نامه‌های دانشجویی بهبود مستمر دسترسی آزاد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: واحد اردبیل بهبود مستمر دسترسی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۵۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ظهر پنج شنبه در دیدار با محمدباقر هنربر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به آمار عضویت، امانت، سرانه فیزیکی و تعداد منابع کتابخانه های عمومی شهرستان میانه در سال ۱۴۰۲ افزود: شهرستان میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی در این شهرستان را دارد و برنامه ریزی برای ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی در شهرستان میانه به عنوان مطالبه مردم و اعضای کتابخانه های عمومی، همکاری و تعامل همه ادارات و سازمان‌های ذیربط را می‌طلبد.

محمدباقر هنربر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با بیان اینکه با وجود غالب شدن فضای مجازی در زندگی امروزی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان، عملکرد خوب اداره کل کتابخانه های عمومی استان در سال‌های اخیر باعث افزایش مطالعه در کتابخانه های عمومی استان به ویژه کتابخانه های میانه و آشتی مردم با کتاب و مطالعه شده است.

محمدباقر هنربر در دیدار با اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، فراهم کردن زیرساخت‌های کتاب و کتابخوانی را سبب گرایش روزافزون مردم به مطالعه خوانده، گفت: مطالعه، فکر انسان را روشن و سطح آگاهی و فرهنگ جامعه را ارتقا می‌دهد و به تبع آن آسیب پذیری مردم نسبت به ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد لذا لازم است در کنار فراهم نمودن زیرساخت‌های فیزیکی، در زمینه فرهنگ سازی، ترغیب و تشویق به مطالعه نیز تلاش جدی صورت پذیرد.

فرماندار میانه با تقدیر و تشکر از همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور از تبدیل کتابخانه های عمومی به عنوان پایگاه اجتماعی برای رجوع همه اقشار مردم، افزود: در دوره مدیریت کنونی کتابخانه های عمومی در سطح استان مردم استقبال بیشتری از کتابخانه های عمومی داشته و با کتاب و کتابخوانی انس بیشتری گرفته‌اند.

گفتنی است اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی در سفر یک روزه خود به شهرستان میانه با کتابداران، کارکنان و اعضای کتابخانه های عمومی دیدار و گفتگو کرده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات موجود قرار گرفت.

کد خبر 6088616

دیگر خبرها

  • آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید!
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر