Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد محسن مصلح شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: هیچ رابطه مالی و پولی بین خیرین و مجمع خیرین آب رسان وجود ندارد، ضمن آنکه همه اقدامات این مجمع زیر نظر بازرسان و ناظران قرار دارد و بر اساس انضباط مالی است.
وی با اشاره به تشکیل این مجمع در سه استان فارس، زنجان و لرستان اظهار امیدواری کرد که با استقبال خیرین در تامین آب شرب روستایی گشایش های بیشتری در این زمینه به وجود آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مجمع خیرین آب‌ رسان استان فارس گفت: مجمع خیرین آب رسان روستایی در استان فارس از سال 95 تشکیل شد و اقدامات این مجمع تاکنون موجب شده بسیاری از مشکلات دراین عرصه برطرف شود.
مصلح بابیان این‌ که طی سال 95 تا 97 درمجموع 38 میلیارد تومان از سوی خیرین آورده مشارکتی جذب شده است گفت : در این مدت 881 روستا از خدمات خیرین در تامین آب شرب سالم در استان فارس بهره‌مند شدند.
رئیس مجمع خیرین آب‌ رسان استان فارس اضافه کرد : امسال نیز تا پایان آذر ماه بودجه مصوب این مجمع 17 میلیارد تومان بوده است که تا کنون 14 میلیارد و 270 میلیون تومان آن محقق شده و 300 روستا از این محل از خدمات آبرسانی بهره‌مند شدند.
مصلح گفت: اجرای 825 کیلومتر لوله‌گذاری، حفر 16 حلقه چاه، نصب 3 دستگاه آب‌شیرین‌کن و توزیع آب با تانکرهای سیار در 27 روستا در استان فارس از خدمات این مجمع به روستاییان بوده است.
وی ادامه داد :این مجمع 300 عضو رسمی و افتخاری دارد و عمده خیرین در جنوب استان فارس دراین مجمع فعال هستند.
6113 / 1876
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 استان فارس رئیس مجمع آب خیرین 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۶۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس از بارش شدید تگرگ و صاعقه در کلانشهر شیراز خبر داد. - اخبار استانها -

غلامرضا غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از شیراز، با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان، گفت: این سامانه بارشی روز پنجشنبه از استان خارج می‌شود و بیشترین فعالیت آن در مناطق شمال و شرق فارس است که شاهد بارندگی خوبی هستیم.

وی با بیان اینکه به دلیل بارش‌های رگباری و رعد و برق هشدار سطح نارنجی اعلام شده است، افزود: مشکل خاصی تاکنون در زمینه فعالیت این سامانه در فارس گزارش نشده است.

غلامی با بیان اینکه اوج بارش‌ها برای عصر امروز گزارش شده است، گفت: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی استان باز است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس از آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان در تمام نقاط استان خبر داد و تاکید کرد: به دلیل مخاطرات این سامانه بارشی شهروندان از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • سرمایه هلدینگ خلیج فارس نباید خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران
  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند