Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@12:02:25 GMT

فروشگاه رفاه ۲۵ شعبه فعال در آذربایجان‌شرقی دارد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۶۰۵۶

فروشگاه رفاه ۲۵ شعبه فعال در آذربایجان‌شرقی دارد

مدیر فروشگاه های زنجیره‌ای رفاه در آذربایجان شرقی گفت: هم اکنون ۲۵ شعبه در سطح استان وجود دارد، که تا پایان سال جاری سه شعبه دیگر افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرکزاری شبستان در تبریز، «میرحسین سیدین» امروز در جمع خبرنگاران با اشاره اتمام اجرای طرح «حراجستون» در شعب استان اظهار داشت: این طرح از اول تا سوم اسفند با حاشیه سود صفر برای برخی کالاها اجرا شد که با استقبال گسترده مردم همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر فروشگاه های زنجیره‌ای رفاه در آذربایجان شرقی با بیان این‌که دو هزار قلم کالا با حاشیه سود صفر و زیر 2 درصد در طول روزهای برگزاری طرح به فروش رفت، خاطرنشان کرد: حدود 17 هزار فاکتور فروش با مجموع رقم حدود 100 میلیارد ریال در این سه روز صادر شده که نشان می دهد شهروندان به فروشگاه رفاه اعتماد و اطمینان دارند.

سیدین با اشاره به این‌که میزان مشتریان و فروش در فروشگاه های رفاه استان در مقایسه با سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است، افزود:  از نظر حجمی و ریالی با وجود رکود اقتصادی در آذربایجان شرقی نسبت به سال گذشته افزایش 50 درصدی داشته ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که هم اکنون 25 شعبه در سطح استان وجود دارد، افزود: تا پایان سال جاری سه شعبه و تا آغاز ماه مبارک رمضان 2 شعبه دیگر  به خانواده بزرگ رفاه در آذربایجان شرقی افزوده خواهد شد.

سیدین با بیان این‌که  شعب مجموعه های لارا و ایپک پلاس هم آماده بهره برداری است، افزود: در حال حاضر 700 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در شعب رفاه استان مشغول به کار هستند که با افزایش شعب؛ اشتغال زایی پایدار هم به وجود می آید.

وی در ادامه با اشاره به مزیت‌های موجود در فروشگاه های رفاه در مقایسه با دیگر فروشگاه های زنجیره ای مطرح در کشور گفت: به نوبه خود از توسعه فروشگاه های زنجیره ای شناسنامه‌دار حمایت می کنیم، چراکه اعتقاد داریم در چنین مراکزی مردم با اطمینان کامل می توانند کالاهای مورد نیاز خود را با بهترین قیمت و عالی‌ترین کیفیت خریداری کنند.

مدیر فروشگاه های زنجیره‌ای رفاه در آذربایجان شرقی افزود: خود کنترلی در اصالت و قیمت کالاهای فروخته شده در رفاه حاکم است، ضمن این‌که بیش از 85 درصد کالاهای موجود در رفاه ایرانی هستند و همیشه با 10 تا 50 درصد تخفیف به فروش می رسند، ضمن این‌که با ارایه مستقیم کالا شاهد حذف دلال و سیستم زنجیره ایی از تولید به مصرف هستیم.

وی افزود: بالای 90 درصد محصولاتمان از تامین کننده یا وارد کننده به دست ما می آید به همین دلیل قیمت پایین تر و به صرفه است، متأسفانه نفوذ کالاهای خارجی بی کیفیت در بازارهای سنتی بالاست، ضمن این‌که تنها 15 درصد بازار خرده فروشی در اختیار فروشگاه های زنجیره ای است.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله مومن بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری شبستان اردبیل آموزش و پرورش جشنواره قرآنی حادثه تروریستی زاهدان اصفهان مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب سیدین رفاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۶۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۷ تن در تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه-سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت : در محور ارومیه به سلماس ۴ دستگاه خودروی سواری پراید، پژو206 SD و دو دستگاه پژو 405 با یکدیگر برخورد کردند.

 حمید محبوبی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات شهید افشارجو ( گردنه قوشچی) ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی در پایان گفت: این حادثه ۷ مصدوم و ۱۱ حادثه دیده داشت که مصدومین بعد از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • هزار و ۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات فعال خواهند بود
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در دوره دوم انتخابات مشهد و کلات فعال است
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشگاه زنجیره ای
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • مصدومیت ۷ تن در تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه-سلماس