Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت:در حال حاضر ۶۳۰ زندانی جرائم مالی و غیرعمد در زندان‌های استان اردبیل به سر می‌برند که برای آزادی نیازمند کمک‌های خیرین هستند. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، یوسف خدادادی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشن آزادسازی زندانیان جرائم مالی در اردبیل اظهار داشت: در راستای آزادسازی زندانیان جرائم مالی و غیرعمد بانوان خیر استان اردبیل بیش از چهار میلیارد ریال کمک کردند تا با اینمیزان کمک‌های جمع‌آوری شده برخی زندانیان که شرایط لازم را دارند از زندان های استان آزاد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بانوان خیر اردبیلی تاکنون نقش بسیاری مهمی در راستای فرهنگسازی و کمک به آزادی زندانیان داشته‌اند، تصریح کرد: این مبلغ آزادی زندانیان جرایم غیرعمد توسط کمک بانوان خیر استان در قالب طرح صندوق رهایی و نذر آزادی زندانیان جمع‌آوری شده است.

322 زندانی جرایم غیرعمد امسال در گیلان آزاد شدند235 زندانی جرائم غیرعمد در اردبیل به آغوش گرم خانواده بازگشتندمرکزی| مشارکت خیران ساوه در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد افزایش یافته است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از برگزاری نهمین مرحله جشن آزادسازی زندانیان در آستانه عید نوروز خبر داد و افزود: در این مرحله قصد داریم از مجموع 630 زندانی جرائم غیرعمد استان اردبیل 61 محکوم مالی با مبلغ 130 میلیارد ریال بدهی را آزاد کنیم.

خدادادی بیان کرد: به همت خیرین و مردم نوعدوست استان اردبیل در سال 97 توانسته‌ایم 235 نفر از زندانیان را با مبلغ بدهی 650 میلیارد ریال آزاد و به آغوش خانواده برگردانیم که تلاش‌ها در این راستا ادامه داشته تا بتوانیم در زمینه آزادسازی تعداد بیشتری از این زندانیان گام برداریم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه زندان مالی و غیرعمد به دلیل شرایط اجتماعی و اقتصادی زندانی شده‌اند و بزهکار به شمار نمی‌روند، گفت: با توجه به اینکه اغلب این افراد سرپرستان خانوار به شمار می‌روند زندانی شدن آنها می‌تواند آسیب‌های زیادی را برای خانواده‌های آنها به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۶۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا آرامی صبح سه شنبه در مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در سالن فرهنگیان گرمسار، خواستار توجه بیشتر رسانه‌ها و فعالان فرهنگی به تبیین اهمیت آزادی زندانیان شد و بیان کرد: کار خیر همواره پسندیده است اما این کار خیر گلریزان با یک تیر چند نشان را زدن است.

وی با بیان اینکه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد آثار و برکات فروانی دارد بیان کرد: نجات فرد زندانی اثراتی مثبت نه تنها بر فرد گرفتار بلکه بر خانواده‌های آنان و کل جامعه خواهد داشت.

امام جمعه گرمسار آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با همت خیران را نجات یک زندگی و یک خانواده دانست و گفت: خیران نیک اندیش در این زمینه بسیار پیشگام باشند چرا که در دین خدا نیز به کرات به احسان و کمک به گرفتاران تاکید شده است.

این مراسم به همت همیاران ستاد دیه گرمسار برگزار و مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از خیران این شهرستان برای آزادی زندانیان جرایم غیرنقدی جمع آوری شد.

کد خبر 6086240

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت