Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@00:47:08 GMT

دیدیه دروگبا زوج بالوتلی در صنعت نفت

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۶۳۹۵

دیدیه دروگبا زوج بالوتلی در صنعت نفت

تیم صنعت نفت آبادان برای تقویت خط حمله خود در ادامه رقابت های لیگ هجدهم یک مهاجم سنگالی به نام ماکامبو کانجی را به خدمت گرفت.

به گزارش" ورزش سه" امروز باشگاه صنعت نفت آبادان با ماکامبو کانجی مهاجم سنگالی و جدیدش به توافق رسید تا در بازی های آینده مشکلات کمتری در گلزنی داشته باشد. کانجی 33 ساله و اهل کشور سنگال است و سال گذشته در لیگ فوتبال فنلاند بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهاجم سنگالی و جدید تیم صنعت نفت با اینکه در فصل جدید رقابت های فنلاند از این تیم جدا شد اما در فصل 2017-2018 توانست برای این تیم در 26 بازی 16 گل به ثمر برساند. او البته تا به حال در تیم ملی سنگال بازی نکرده و در طی فعالیت حرفه ای اش در تیم های لیگ ام ال اس آمریکا مثل آتلانتا، نیویورک ردبولز، در لیگ یونان و تیم های کولانی و لوادیاکو، الفیصلی عربستان ، اچ جی کی هلسینکی و اف سی هونکای فنلاند بازی کرده است.


او یک مهاجم مرکزی و با 193 سانتیمتر قد و راست پا است که تعداد گل هایش با ضربه سر نیز نشان می دهد که بازیکن سرزنی هم هست. چهره او شباهت زیادی به دیدیه دروگبای معروف ستاره فوتبال جهان و چلسی و اهل کشور ساحل عاج دارد. بهترین عملکرد او در سال های اخیر به فصل گذشته برمی گردد که توانست میانگین 0.62 گل در هر بازی را به نام خودش ثبت کند.

 

صنعت نفت آبادان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۶۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای خالی خلاقیت در صنعت بازی سازی/ از نظر کمی رشد مطلوبی نداشیم

آرین طاهری بازی‌ساز و پژوهشگر پژوهشکده فرهنگ‌و‌هنر اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: بازی به عنوان یک رسانه تاثیرگذار به خصوص برای نسل جوان و نوجوان محسوب می‌شود که اثر بخشی بسیار زیادی دارد؛ تاثیر گذاری بازی‌ها در سه سطح اتفاق می‌افتد که باید به صورت همزمان به آن توجه شود.

وی افزود: سطح اول نشانه‌های دیداری و شنیداری بازی است، نماد‌هایی که کاربر آن را مشاهده و به صورت مستقیم با آن در ارتباط است، لایه دوم داستان بازی است که لزوما همه بازی‌ها آن را ندارند و سیر خاصی را طی نمی‌کند و چون برخی از بازی‌ها به صورت شنیداری هستند خیلی به آن پرداخته نمی شود، لایه سوم اختصاصی است و همین ظرفیت باعث شده که بازی‌های رایانه ای را ببنیم که داستان را از سینما و یا سریال‌ها اقتباس می‌کنند و از آنها استفاده می کنند.

طاهری با اشاره به اینکه پرداخت به داستان بازی بسیار حائز اهمیت است افزود:‌ داستان، محور و اصل رویه‌ بازی‌هاست است و از این طریق می تواند جنبه تربیتی و اثر گذاری بیشتری داشته باشد اما به آن به درستی پرداخته نمی‌شود.

وی افزود: در مجموع در صنعت بازی سازی از خلاقیت کمتر استفاده می‌شود که در بازی‌های ایرانی و در بازی‌های جهانی قابل مشاهده است و جای خود را به پررنگ تر کردن بازی‌های برخط چند کاربره داده که نیاز زیادی به خلاقیت ندارند.

طاهری در پاسخ به این سوال که جایگاه ایران در صنعت بازی چگونه است گفت: موضوعی که مطرح می شود این است که  ما در بازی‌ سازی از لحاظ کیفی رشد داشته‌ایم اما از نظر کمی رشد مطلوب نداشتیم.

وی در ادامه افزود: با آمدن بازی‌های موبایلی اقتصاد بازی دچار تغییر شد. چرا که بازی های موبایلی به سمت پرداخت درون برنامه ای رفتند که خود این موضوع آسیب زننده است چون باعث کاهش خلاقیت در بازی سازی و صرفا درآمدزایی از تبلیغات می‌شود و به سمت تبلیغات حرکت می کند.

طاهری در انتها گفت: در حال حاضر در کشور ما برخی بازی‌ها وابسته به حاکمیت است و با بودجه دولتی کار می‌کنندکه این موضوع باعث می شود که از لحاظ کیفیت و محتوایی در مسیر متفاوتی قرار بگیرد.و خوشبختنانه از ابتذال کمتری نسبت به دیگر بازی های موجود در دنیا برخوردار است.ساختن بایزی های بزرگ و تاثیر گذار نیازمند سازوکار بزرگ است که در حال حاضر در کشور نداریم و امیدواریم با ایجاد فضای جدید و تکنسین های جدید این مسیر بهبودیابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جای خالی خلاقیت در صنعت بازی سازی/ از نظر کمی رشد مطلوبی نداشیم
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان