Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه آبادان پیش از ظهر امروز در این آئین گفت: ساخت این شهرک، نمونه بارزی از مشارکت بخش خصوصی و دولتی در راستای توزیع عدالت در ایمن سازی ساختمان‌ها برای تکمیل راندمان شهری است.

حجت الا سلام علی ابراهیمی پور با تاکید بر لزوم استفاده از توان بخش خصوصی برای ساماندهی شهری افزود: متاسفانه در مناطق محروم شهری آبادان خدمات رسانی به صورت عادلانه ای انجام نشده و این مسئله مربوط به الان نیست، از زمان بازسازی این عدالت پیاده نشد، اگر بسیاری از آبادانی هایی که سرمایه های خود را به جاهای دیگر بردند روند آبادانی شهر را ببینند به طور حتم برای کمک به آبادی هر چه بیشتر شهرشان باز می گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تامین امنیت، همکاری و حمایت از سرمایه گذاری رفع موانع اجرای کار و حذف بوروکراسی اداری و برداشته شدن نگاه ها از جیب سرمایه گذاران به عنوان مهمترین مسائل برای توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی نام برد و اظهار کرد: حاصل این حمایت ها، نفعی است که به طور حتم عاید مردم می شود.

امام جمعه آبادان خطاب به سرمایه گذار این پروژه تصریح کرد: متاسفانه در برخی جاها اتفاقات خوبی در زمینه مسکن اتفاق نی افتاده که نمونه بارز آن مسکن مهر است لذا از شما خواهان اهتمام در ساخت و اتمام به موقع پروژه با رعایت تمامی معیارها و اصول ساختمان سازی و موارد دینی و اخلاقی هستیم.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با تاکید دوباره بر اینکه در صورت کمک و حمایت از سرمایه گذار انجام و اتمام بسیاری از کارها با سرعت بیشتری به پیش می رود، گفت: ورزشی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی از جمله زمینه های است که می توان از توان سرمایه گذار بخش خصوصی برای انجام آنها کمک گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان نیز در ادامه این آئین با بیان اینکه تاکنون چندین پروژه مهم را با کمک بخش خصوصی انجام داده و یا در دست اقدام داریم، گفت: از شهردار می خو اهیم تا حمایت کاملی را از معدود سرمایه گذاران موجود در شهر داشته باشد.

عبدالله کعبی از امنیت و حذف بوروکراسی اداری به عنوان دو آیتم مهم و قابل توجه شهرداری در مواجه با سرمایه گذاران بخش خصوصی برشمرد و افزود: متاسفانه کمبود مالی و پرداخت حقوق به عنوان عمده ترین مشکلات شهرداری سبب شده تا کار پیگیری و اتمام پروژه ها با تاخیر مواجه شود.

وی دقت، سرعت و کیفیت خوب در اجرای پروژه ساخت شهرک مسکونی را از سوی سرمایه گذار خواهان شد و اظهار کرد:  در بحث پیش فروش واحدها قیمت کارشناسی به مردم ارائه شود تا در این باره شهروندان نگرانی نداشته باشند، هدف ما حمایت و کمک به مردم است لذا در روند اجرای پروژه از توان اهالی منطقه که البته جویای کار هم هستند، استفاده شود.

مشکلات آبادان ناشی از انجام نشدن درست کارها است

شهردار آبادان نیز در ادامه این آئین گفت: اتفاقات خوبی که قرار بود در آبادان رقم بخورد اگر چه با سرعت کم اما در حال انجام است.

حسین حمیدپور با بیان اینکه ساخت شهرک مسکونی یکی از پروژه های شاخص آبادان خواهد بود، افزود: شهرستان آبادان جزو ۱۰ شهر نخست کشور در  داشتن بافت فرسوده است و این کار ما را در انجام پروژه ها سخت تر کرده است، قرار داشتن آبادان در این رده نشاندهنده آن است که در طی سال‌های متمادی گذشته به جای بازسازی شهری، درجاسازی کرده ایم و ما امروز شاهد مشکلات ناشی از انجام نشدن درست کارها در گذشته هستیم.

وی اظهار کرد: باید برنامه ریزی ها با نگاهی به ساماندهی بافت فرسوده و برای ساختن شهرمان حتی با سرعت پائین اما ماندگار باشد، پروژه ساخت شهرک مسکونی الماس در سطح استان نمونه است و نظیر آن تاکنون در هیچ یک از شهرهای خوزستان آغاز و یا انجام نشده است.

شهردار آبادان تصریح کرد: در این مجموعه به وسعت ۳۰ هزار متر مربع ۶۰۰ واحد مسکونی، ۱۰۰ واحد تجاری، چند پارکینگ، ۳ هزار مترمربع بازارچه برای تهیه ارزاق مردم، فضای سبز، پارک و مجموعه های ورزشی، بهداشتی، خدماتی و رفاهی احداث می شود.  

حمیدپور گفت: یکی از دغدغه های کسانی که در آپارتمان زندگی می کنند ایزوله کردن صوتی است لذا سرمایه در قرار بر رعایت این مسئله متعهد شده است، برای خروج آبادان به رده شهرهای دارای بافت فرسوده فراوان نیاز به همکاری جدی بخش خصوصی داریم، دولت به تنهایی امکان ساخت و ساز را ندارد.

وی افزود: حرکت رو به رشد آبادان اگرچه کند اما آغاز شده و به ثمر رسیدن آن به طور قطع در گروه همکاری تمامی ادارات است.

کد خبر 4549958

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه آبادان شهرداری آبادان علی ابراهیمی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۶۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‌درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی درحال ساخت است.

سید خلیل منبتی در نشست مشترکی که شب گذشته با حضور شهرداران مناطق مشهد و مدیران بنیاد مسکن استان که به مناسبت سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ امام (ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در تأمین پروژه‌های مسکن از جمله نهضت ملی، مسکن محرومین و مسکن طلاب اظهار کرد: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‌‎درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی درحال ساخت است. همچنین علاوه بر این، عملیات عمرانی ۳۵۰۰ واحد دیگر نیز در سرتاسر استان در دستور کار قرار دارد و در تلاش هستیم تا حتی با حداقل آورده سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آن‎ها فراهم شود.

وی افزود: بنیاد مسکن در خصوص کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستان‌های زیر ۵۰ هزار نفر، روستاها، بخشداری‌ها و... در دست اجرا دارد.

مدیر کل بنیاد مسکن خراسان رضوی یکی از ویژگی‌های بنیاد مسکن را درآمد هزینه برشمرد و عنوان کرد: ما همچون شهرداری هیچ بودجه‌ای از دولت دریافت نمی‌کنیم و این یک امتیاز محسوب می‌شود. امیدواریم دست در دست هم و با مشارکت و همکاری سایر نهادها بتوانیم گره از کار مردم بگشاییم و بیشتر در خدمت مردم باشیم.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی، هماهنگی و همکاری در توسعه معقول شهری، آمادگی برای انجام پروژه‌های مشترک بین شهرداری و بنیاد مسکن همچون ساخت‌وساز و...، افزایش همکاری بین شهرداری و بنیاد مسکن، بررسی معضلات حاشیه شهر مشهد و تلاش برای حل آن، ظرفیت مناسب منطقه ثامن برای همکاری و آمادگی برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌هایی در این منطقه و... برخی از مباحث مطرح شده در این نشست بود که به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • برگزاری مزایده بناهای تاریخی استان مرکزی در نیمه نخست سال جاری
  • کلنگ زنی دو طرح در روستا‌های کم برخوردار سیلاب کلوار
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان