Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، محمدجواد آذری جهرمی در دومین جشنواره و نمایشگاه تخصصی بسیج مهندسین صنعتی کشور ذیل عنوان «سرآمدان فناوری و صنعت» ضمن تشکر از تلاش‌های بسیجیان در عرصه‌های مختلف گفت: فلج اقتصادی سخت‌تر از فلج اطفال نیست و همان‌طور که به همت بسیج این بیماری در کشور ریشه‌کن شد امروز هم می‌توانیم برای بهبود شرایط اقتصادی ظرفیت بسیج را فعال و فلج اقتصادی را هم ریشه‌کن کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذری جهرمی تصریح کرد: امروز هم مهم‌ترین جهاد در کشور جهاد ایجاد رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم است که اشتغال‌زایی یکی از راهکارها دراین‌ارتباط است.

وزیر ارتباطات بابیان این که اطلاع داریم طی یک سال گذشته مجموعه بسیج در حوزه فضای مجازی کارهای خوبی انجام‌ داده است گفت: بهتر است این اقدامات از طریق هم‌افزایی با مجموعه دولت انجام گیرد. البته سردار غیب پرور در این رابطه اعلام آمادگی هم کرده‌اند و ما هم به‌عنوان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام می‌کنیم آماده همکاری با بسیج هستیم.

آذری جهرمی ادامه داد: فکر می‌کنم با این هم‌افزایی چه در حوزه تحول دیجیتال که گام‌های مؤثری دراین ارتباط برداشته ‌شده (و البته کافی نیست) و چه در حوزه حضور جریان ساز در فضای مجازی که مورد تأکید مقام معظم رهبری است می توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم.

وزیر جوان دولت تدبیر و امید تأکید کرد: درهرحال استفاده از ظرفیت بسیج مردمی برای حل مشکلات بزرگ‌ترین راهکاری بود که امام راحل پیشنهاد کردند. امروز هم این ظرفیت بهترین راهکار و کلید حل بسیاری از مشکلات است که باید موردتوجه قرار گیرد.

آذری جهرمی ادامه داد: امیدواریم با همکاری‌های فزاینده «آینده روشن» را هر چه سریع‌تر نمایان کنیم تا تودهنی محکمی باشد به کسانی که به خیال خودشان جمهوری اسلامی نمی‌تواند چهلمین سالگرد خود را جشن بگیرد.

وزیر ارتباطات در خاتمه گفت: به فضل خدا جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را همین مردم برگزار کردند و «آینده روشن» را نیز همین مردم رقم خواهند زد.

در این مراسم با حضور محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امیر حاتمی وزیر دفاع، علی اکبر صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی و سردار غیب پرور فرمانده بسیج، ضمن رونمایی از دو طرح «احیا» از مدیران بسیجی برگزیده و کانون های بسیج برتر تجلیل شد.

انتهای پیام/

169 / 159 فناوری بسیج ارتباطات فضای مجازی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فناوری بسیج ارتباطات فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۶۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، معاون سیاستگذاری و برنامه‌ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزیر ارتباطات در نشستی با مدیران و معاونان منطقه ویژه اقتصادی پیام و نمایندگان شرکت‌های مرکز داده مستقر در منطقه افزود: برنامه‌های منطقه پیام، جزء اولویت‌های وزارت ارتباطات قرار دارد و یکی از این موارد، ایجاد مراکز داده در منطقه پیام بعنوان یک قطب است چرا که استعداد لازم را بدلیل همجواری با تهران و همچنین زیرساخت‌های موجود در منطقه دارد. 

علی اصغر انصاری همچنین از برنامه ریزی برای اجرای طرح «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام خبر داد و گفت: طرح ابردولت توسط سازمان فناوری اطلاعات با سرمایه گذاری دولت و مشارکت بخش خصوصی در مناطقی از جمله تهران اجرا می‌شود و علاوه بر آن قصد داریم که این طرح را در قطب مرکز داده پیام نیز پیاده سازی کنیم.

معاون سیاستگذاری و برنامه‌ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، عملکرد این مجموعه را فراتر از تکالیف تعیین شده دانست و همچنین موضوع برق را یکی از مهمترین مطالبات سرمایه گذاران مراکز داده برشمرد .

اکبر قنبرپور، مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد منطقه ویژه اقتصادی پیام ، با اشاره به فعال شدن ظرفیت ۲ نیروگاه در این منطقه گفت: با فعال شدن نیروگاه ها، این امکان فراهم شده است که به صورت مستقیم به متقاضیان برق واگذار شود.

معاون سیاستگذاری و برنامه‌ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از منطقه ویژه اقتصادی پیام بازدید و آخرین وضعیت پیشرفت احداث مراکز داده را در این منطقه بررسی کرد .

 

دیگر خبرها

  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست های ضداینترنت تجدیدنظر کنید/ مردم خوبی ها را ارج می نهند
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • ضرورت ورود شرکت‌های فناور به صنعت کردستان
  • آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود