Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساخته لاماسیا در نیوکمپ ماندنی است.

طرفداری - اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، بارسلونا به زودی تمدید قرارداد جوردی آلبا، مدافع اسپانیایی و ملی‌پوش خود را اعلام خواهد کرد.

به گزارش میگل ریکو از موندو دپورتیوو، آخرین باری که از بارتومئو درباره آینده آلبا سوال شد، او حد فاصل بین دو دیدار رفت و برگشت با لیون در لیگ قهرمانان اروپا را زمان احتمالی اعلام رسمی تمدید قرارداد این مدافع ارزشمند برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسا بازی رفتش با لیون را برگزار کرده و کمتر از سه هفته دیگر بازی برگشت را در نیوکمپ برگزار خواهد کرد. بنابراین طبق گفته بارتومئو به روزهای تعیین کننده ماجرا رسیده‌ایم.

به گفته منابع موثق، ادعای بارتومئو که شخصا مسئولیت ادامه مذاکرات با ایجنت آلبا را بر عهده گرفته است، مطابق با واقعیات است. درست مثل زمانی که او وارد قضیه دی یونگ شد و کار را تمام کرد و امضای این هافبک هلندی را برای 5 سال آتی گرفت، آلبا نیز به زودی قراردادی پنج ساله با بارسا امضا می‌کند. ظاهرا توافقات کامل حاصل شده و تنها چند جزییات کوچک باقی مانده که به زودی میان بارتومئو و ویکتور فورس، ایجنت آلبا حل و فصل خواهد شد. حتی طرفین می‌گویند دیگر اهمیتی هم ندارد این خبر قبل از بازی برگشت با لیون رسمی شود یا بعد از آن.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت

به گزارش "ورزش سه"، ایوان اندیکا، مدافع تیم رم از امروز در تمرینات رم شرکت کرد. این خبر خوبی برای دانیله ده‌روسی است که می‌تواند برای آخرین هفته‌های فصل روی اندیکا حساب کند.

مدافع ساحل عاجی امروز در حالی به تمرینات گروهی بازگشت که جالوروسی‌ها تمرینات آماده سازی خود برای بازی آینده مقابل ناپولی را آغاز کرده‌اند.

یک روز پس از شکست اودینزه، اندیکا در تمرینات گروهی برنامه آماده‌سازی خود را از سر گرفت. این اولین جلسه تمرینی او پس از اتفاق ترسناک 14 آوریل بود.

او در دقیقه 70 بازی مقابل اودینزه در ورزشگاه داچیا آرنا دچار حمله قلبی شد و به سرعت راهی بیمارستان شد. اندیکا یک روز در بیمارستان بستری بود و با بررسی آزمایشات دقیق، مشخص شد مشکل خاصی وجود ندارد و مرخص شد.

با این حال که اندیکا بدون مشکل در تمریناتش را آغاز کرده، انتظار نمی‌رود این بازیکن در ترکیب رم برای بازی یکشنبه حضور داشته باشد.

دیگر خبرها

  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • العهد در فینال ای اف سی کاپ