Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین گفت:  مجموعه‌های غیرمتخصص وارد صنعت ساختمان شده‌اند در حالی که براساس آمارها ۱۶ مهندس از ابتدای طراحی تا اجرای یک ساختمان نقش دارند. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، باقر جلوخانی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین اظهار داشت: حداکثر مشارکت اعضا در انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان نقطه قوتی است که باید مدنظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: نقش مهندسان در کیفیت ساختمان‌ها باید روشنگری شود چراکه یک ساختمان باید از نظر ایمنی، رفاهی و بهداشت شاخص‌های مرتبط را داشته باشد و این مهم نیازمند تعامل مهندسان و مردم بوده در حالی که میزان خرابی و حوادث ناگوار در زلزله‌ها سبب توجه جدی به ایمنی ساختمان‌ها شده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین گفت: متاسفانه خدمات مهندسی به خوبی به بهره‌برداران معرفی نشده است در حالی که باید ارتباط مستقیمی با بهره برداران داشته باشیم.

کهگیلویه و بویراحمد فاقد شهرک صنفی مصالح؛ کیفیت ساختمان‌ها قربانی سودآوری غیرمشروعنمایشگاه صنعت ساختمان در یاسوج برپا شد+تصاویرچرا ساختمان در ایران 25 ساله و در کشورهای دیگر 100 ساله کلنگی می‌شود؟

جلوخانی ادامه داد: در حوزه نظارت، نتوانستیم نظارت مقیم داشته باشیم در حالی که مطالبات مردمی در صنعت ساختمان نیازمند تقویت جدی است که با همت مسئولان مربوط محقق می‌شود.

وی گفت: مجموعه‌های غیرمتخصص وارد صنعت ساختمان شده‌اند، در حالی که براساس آمارها 16 مهندس از ابتدای طراحی تا اجرای یک ساختمان نقش دارند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین خاطرنشان کرد: خدمات فنی و مهندسی و کیفیت مشابه ساختمانی در مناطق مختلف را می‌توان از مزایای تفکیک قیمت ساختمان و زمین برشمرد به طوری که شناسنامه فنی ملکی مبین کیفیت ساختمان بوده و باید مورد توجه قرار گرفته و مبنایی برای قیمت‌گذاری باشد.

جلوخانی بیان کرد:  150 کیلومتر شبکه فرسوده آب در سطح استان وجود دارد که مهمترین دلیل فرونشست زمین و ساختمان است در حالی که عمر بافت قدیمی قزوین به 1400 سال می‌رسد.

انتهای پیام/ ع

R41364/P/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۶۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک

استاندار قزوین، گفت: استان قزوین تا همین امروز به نسبت جمعیت و وسعت، رکورد خوبی را در ورود ورزشکاران به المپیک زده است و اگر باقی مانده ورزشکاران مورد نظر هم بتوانند سهیمه لازم را کسب کنند رکورد بی نظیری به ثبت خواهد رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین ظهر امروز در جمع معلمان هنرستان تربیت بدنی ارزش که به مناسبت بزرگداشت روز معلم برگزار شد، اظهار داشت: استان قزوین ظرفیت‌های متعددی در حوزه ورزش دارد و در همین راستا مجموعه مدیریتی استان سعی کرده تمرکز ویژه‌تری نسبت به این حوزه داشته باشد.

وی با بیان اینکه توجه به حوزه ورزش نتایج خوبی را برای استان رقم زده است، افزود: به طور مثال استان قزوین تا همین امروز به نسبت جمعیت و وسعت، رکورد خوبی را در ورود ورزشکاران به المپیک زده است و اگر باقی مانده ورزشکاران مورد نظر هم بتوانند سهیمه لازم را کسب کنند رکورد بی نظیری به ثبت خواهد رسید.

اعلایی گفت: این نتایج در حالی رقم خورده است که استان‌های با امکانات بیشتر یا ورزشکار المپیکی ندارند یا تعداد آنها از استان قزوین کمتر است که این مهم نشان دهنده وجود استعدادهای ورزشی و تلاش دست‌اندرکاران، مربیان و معلمان در مجموعه‌هایی مثل هنرستان ارزش است.

استاندار قزوین اضافه کرد: استان در ورزش بانوان هم نتایج خوبی گرفته است و مقام های ملی و فراملی بانوان ارزشمند است. 

وی گفت: در حوزه فوتبال، تیم شمس آذر امروز به شگفتی‌ساز لیگ برتر تبدیل شده است، تیمی که بودجه آن پایین‌تر از بسیاری از تیم‌های دیگر است، اما  با اراده، انگیزه، کادر متخصص و به صورت کاملا حرفه ای توانسته موفقیت‌های زیادی را کسب کند.

اعلایی با بیان اینکه تیم شمس آذر به صورت کاملا حرفه‌ای تیم‌داری می‌کند و تبدیل به الگویی برای باشگاه‌های دیگر شده است، افزود: هر چند که متاسفانه سه امتیاز از این تیم قبل از شروع بازی‌ها کسر کردند و علی‌رغم تلاش‌ها و رایزنی‌های متعدد این سه امتیاز هنوز برنگشته است، ولی اهالی فوتبال کار بزرگ و با ارزش شمس آذر را درک می‌کنند.

استاندار قزوین با بیان اینکه مجموعه مدیریتی استان مانند گذشته از این تیم حمایت خواهد کرد، گفت: در بهسازی ورزشگاه یک اقدام کم نظیر رقم خورد و در یک مدت زمان کوتاه ورزشگاه آماده مسابقات شد و مدیران و فعالان ورزشی به گونه ای در این ورزشگاه کار می کنند که انگار خانه خود را می سازند.

وی بیان کرد: به طور قطع این هنرستان یکی از موتورهای محرک استان در زمینه ورزش است و امیدواریم از این هنرستان چونان گذشته قهرمانان دیگری هم تربیت شوند.

اعلایی اضافه کرد: برای مجموعه مدیریتی استان در کنار ورزش‌های قهرمانی، ورزش همگانی و تندرستی هم از اهمیت بالایی برخوردار است و در این زمینه هم اقدامات لازم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برای بازگشت سه امتیاز شمس آذر مذاکرات متعددی انجام شده است
  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک
  • پلیس نیویورک وارد دانشگاه کلمبیا شد؛ ماموران ده‌ها نفر را بازداشت کردند
  • حمله پلیس به محل تحصن دانشجویان دانشگاه کلمبیا
  • حمله خشونت‌آمیز پلیس نیویورک به دانشجویان حامی فلسطین در «کلمبیا»
  • بالابر هیدرولیکی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟
  • زاکانی و مجموعه‌اش هم وارد ماجرای بی‌حجابی شد | فیلم
  • تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • احداث پروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا