Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: معتقدم هر چقدر فوتبال ایران می گذرد نسبت به گذشته قوی و قوی تر می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده‌ای از آن را در زیر می‌خوانید:

*برای بازی فردا صد در صد باید آماده باشیم تا بتوانیم از این مسابقه برنده بیرون بیاییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* فوتبال ایران هر چه می‌گذرد بهتر و قوی‌تر می‌شود.

*نمی‌دانم چرا باید بازی‌ها اینقدر فشرده باشد. 

*سفرهای داخلی و خارجی کمک خوبی برای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا نیست.

*اینکه مسابقات فشرده است و مدام در سفرهای داخلی و خارجی هستیم کمکی به نمایندگان ایران در آسیا نخواهد بود. می‌توانیم شانس خوبی برای موفقیت در آسیا داشته باشیم اما برنامه‌ای که سازمان لیگ تعریف کرده به عملکرد تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا کمک نمی‌کند.

*شاید مسئولان سازمان لیگ اسم من را نمی‌دانستند که این ادعا را کرده‌اند. اصلا من چنین برنامه‌ای ندیده بودم که بخواهم در مورد آن اظهار نظر کنم.

*ذوب‌آهن دیگر آن تیم ذوب‌آهن چند هفته پیش نیست که در لیگ خوب نتیجه نگرفته است. این دو برد اخیر در آسیا اعتماد به نفس آنها را قطعا بالا برده است.

*اگر سازمان لیگ، فوتبال ایران را دوست دارد باید فرصت بیشتری برای استراحت به تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بدهد.

*اگر اردوی عید تیم ملی لغو شده باشد برای ما خوب است. از این بابت خوشحالم که بازیکنان استقلال به تیم‌های ملی دعوت می‌شوند اما همانطور که ما همکاری کرده‌ایم انتظار داریم که فدراسیون فوتبال نیز با ما همکاری کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان لیگ فوتبال وینفرد شفر استقلال ذوب آهن لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۷۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد حسین عراقی‌زاده درباره احتمال برگزار نشدن جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای پنجمین سال متوالی توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اظهار داشت: در صورتی که امسال نیز جام باشگاه‌های فوتسال در تقویم AFC محلی از اعراب نداشته باشد، به نوعی فاجعه رخ داد.

به نقل از تسنیم وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: با دست فرمانی که آقایان جلو می‌روند، یعنی فوتسال باشگاهی را به قهقرا بردن و پس از آن باعث بی‌انگیزگی باشگاه‌ها می‌شوند. آقایان از سال 1398، کرونا را بهانه کردند. این در حالی بود که در همان زمان، در اروپا و آمریکای لاتین جام باشگاه‌ها در حال برگزاری بود.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان خاطرنشان کرد: سال قبل که بازهم بهانه‌گیری‌های آقایان پابرجا بود در اصفهان جام باشگاه‌های هندبال برگزار شد. سه ماه قبل از کمیته فوتسال سراغ گرفتیم و گفتند جام باشگاه‌های فوتسال امسال برگزار می‌شود. گفتند قرار است برگزاری این مسابقات در حاشیه جام ملت‌های فوتسال آسیا تصویب شود، اما تاکنون که خبری نشده است .

عراقی‌زاده در پایان عنوان کرد: ان‌شاءالله در روزهای آینده جلسه فوق‌العاده هیئت مدیره باشگاه را برگزار می‌کنیم تا در صورت ادامه این روند، پیشنهاد خروج از لیگ برتر فوتسال را ارائه می‌کنیم و به رشته های دیگر وارد می‌شویم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900344

دیگر خبرها

  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان
  • قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • قالیباف: توانمندی قهرمانان ما فراتر از قاره پهناور آسیا است
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!