Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@20:38:04 GMT

افتتاح تأسیسات جدید انتهایی انتقال نفت کرمان

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۷۲۶۰

افتتاح تأسیسات جدید انتهایی انتقال نفت کرمان

ساعت24 - همزمان با چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، تأسیسات جدید انتهایی انتقال نفت کرمان، با حضور مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه جنوب شرق، تأسیسات جدید انتهایی انتقال نفت کرمان روز سه‌شنبه (۳۰ بهمن‌ماه) با حضور عباسعلی جعفری‌نسب، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران و هیئت همراه راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسعلی جعفری‌نسب، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در آیین بهره‌برداری از این تأسیسات گفت: تأسیسات جدید کمک بزرگی به تسهیل عملیات انبار پخش کرمان برای افزایش ظرفیت فرآورده‌های نفتی می‌کند و با وجود دو خط لوله مستقل، انتقال نفت‌گاز و بنزین، بدون محدودیت و آلودگی و در اسرع وقت انجام می‌شود.

عباسعلی جعفری‌نسب با اشاره به ضرورت احداث انبار نفت کرمان، از تلاش واحد مهندسی و طرح‌های منطقه جنوب شرق در عملیات اجرایی این پروژه قدردانی کرد و افزود: در گذشته، فرصت احداث این تأسیسات فراهم نبود و بهره‌برداری در تاسیسات موقتی انجام می‌شد، اما سرانجام با وجود محدودیت‌ها، این پروژه راه‌اندازی شد و به بهره‌برداری رسید.

مجری طرح نیز گفت: احداث این تأسیسات در فروردین سال ۹۴ کلید خورد که با توجه به اینکه در مجاورت انبار نفت کرمان قرار داشت، راه‌اندازی آن اهمیت خاصی داشت.

فرامرز لطیفی به مشخصات فنی این تأسیسات اشاره کرد و افزود: تأسیسات انتهایی کرمان وظیفه اتصال دو خط ۱۴ اینچ انتقال فرآورده را به انبار پخش کرمان به‌عهده دارد و با بهره‌برداری از این تأسیسات به میزان ۲۵ میلیون لیتر به ظرفیت فرآورده‌های نفتی انبار پخش کرمان افزوده می‌شود.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۷۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷

جسوربیک چوریف، معاون وزارت حمل‌ونقل ازبکستان اظهارداشت انتظار می‌رود پروژه راه‌آهن «افغان ترانس» تا پایان سال ۲۰۲۷ تکمیل شود.

چوریف در جریان سومین نشست سرمایه گذاری بین المللی تاشکند، گفت: «این پروژه به اتصال سه کشور ازبکستان، افغانستان و پاکستان کمک خواهد کرد. راه‌آهن نقش مهمی در ایجاد دهلیز ترانسپورتی اوراسیا ایفا خواهد کرد. در نتیجه کشورهای آسیای مرکزی به یک بندر اقیانوس هند دسترسی خواهند داشت.»

وی تصریح کرد: این راه‌آهن زمان انتقال کالا را از ۳۵ روز به ۵ روز و هزینه انتقال کالاها را حداقل ۴۰ درصد کاهش می‌دهد.

این درحالیست که امروز هیأت تجاری و اقتصادی ترکمنستان با هدف بررسی شرایط افزایش تجارت میان ترکمنستان و افغانستان وارد هرات شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • مزایا و معایب استفاده از لوله مانیسمان و لوله اسپیرال به عنوان لوله گازی چیست ؟
  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد