Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-09@08:51:47 GMT

آغاز توزیع مرغ و تخم مرغ طرح تنظیم بازار

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۷۲۸۲

آغاز توزیع مرغ و تخم مرغ طرح تنظیم بازار

در آستانه سال جدید، توزیع مرغ و تخم مرغ طرح تنظیم بازار از امروز در شهرستان بردسکن خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش قدس آنلاین، مدیر جهادکشاورزی شهرستان بردسکن امروز با بیان این مطلب گفت: ۱۰ تن مرغ طرح تنظیم بازار به قیمت مصوب هرکیلو ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان با نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت بین شهروندان بردسکن توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین محمدی افزود: همچنین ۱۵ تن تخم مرغ طرح تنظیم بازار به قیمت مصوب ۶ هزار و ۱۰۰ تومان نیز بین شهروندان توزیع شد.

وی گفت: توزیع مرغ و تخم مرغ طرح تنظیم بازار تا پایان امسال در مراکز عرضه مواد پروتئینی همچنان ادامه دارد.

طرح توزیع مرغ و تخم مرغ تنظیم بازار به همت مدیریت جهادکشاورزی شهرستان و اداره تولیدات دامی و همکاری شرکت کشت و صنعت پیشرو صالح انجام می شود.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: توزیع مرغ و تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۷۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است

استاندار سمنان گفت: بحث تنظیم بازار و جلوگیری از تورم و گران‌فروشی در تحقق ابر پروژه دولت مردمی سیزدهم در راستای امیدآفرینی در بین آحاد اقشار جامعه و افزایش رضایتمندی عمومی، تاثیر بسزایی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی، امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان، اظهار کرد: نظارت ها بر بازار به منظور جلوگیری از ایجاد تنش و یا گرانفروشی و افزایش رضایتمندی در بین آحاد اقشار جامعه، بیش از پیش تقویت شود.

وی افزود: گران‌فروشی در استان سمنان به هیچ عنوان پذیرفته نیست و لازم است تا در این راستا به عنوان یک مطالبه مردمی دقت شود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه‌های فصلی در سطح استان امری مطلوب است، اما ضرورت دارد تا در اجرای نمایشگاه ها از ظرفیت بازاریان، اصناف و کسبه هر شهرستان استفاده شود.

هاشمی با اشاره به نظارت بر نحوه فعالیت خبازی‌ها در سطح استان در راستای افزایش کیفیت نان، تصریح کرد: بر اساس مصوبه سازمان پدافند غیرعامل کشور، ۳۰ درصد نانوایی های سطح استان به منظور مدیریت امور در مواقع بحران و اضطرار نسبت به دوگانه سوز نمودن واحدهای خود اقدام نمایند.

وی ادامه داد: بحث تنظیم بازار و جلوگیری از تورم و گران‌فروشی در تحقق ابر پروژه دولت مردمی سیزدهم در راستای امیدآفرینی در بین آحاد اقشار جامعه و افزایش رضایتمندی عمومی، تاثیر بسزایی دارد.

استاندار سمنان گفت: تامین کالا و اقلام اساسی مورد نیاز مردم در بازار یکی از وظایف اصلی ستاد تنظیم بازار است و به هیچ عنوان نباید در خصوص کالایی در استان با کمبود مواجه شویم.

کد خبر 751524

دیگر خبرها

  • آرامش در بازار مرغ ایلام حاکم است
  • سال گذشته ۱۴۶ هزارتن انواع کالاهای اساسی در استان زنجان توزیع شد
  • آغاز عملیات اصلاح شبکه آبرسانی شهرستان مرزی خواف
  • آغاز ساخت حسینیه و مرکز فرهنگی گلزار شهدای بردسکن پس از ۲۰ سال
  • جلوگیری از صادرات کالا به منظور تنظیم بازار داخلی ممنوع است
  • خسارت طوفان به تاسیسات برق شهرستان‌های خراسان رضوی
  • طوفان شدید در شهرستان بردسکن
  • آغاز جمع آوری زکات غلات در شهرستان های جنوبی استان ایلام
  • تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل