Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@15:18:00 GMT

ثبت نام المپیاد علمی علوم پزشکی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۷۳۶۶

ثبت نام المپیاد علمی علوم پزشکی آغاز شد

ثبت نام مرحله اول (انفرادی) یازدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی از امروز شنبه ۴ اسفند ماه آغاز شد و تا دوشنبه ۶ اسفندماه ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، ثبت نام از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرسhttp://www.sanjeshp.ir/ انجام می‌شود و این مرحله از آزمون ۲۲ فروردین ماه سال ۹۸ در مناطق آمایشی ده‌گانه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکید می‌شود، مسئولین المپیاد هر دانشگاه باید با نام کاربری و کلمه عبوری که از طریق مرکز سنجش در اختیار آنها قرار می‌گیرد از تاریخ ۱۱ تا ۱۳ اسفندماه نسبت به بررسی اسامی داوطلبان ثبت نام شده در سایت این مرکز اقدام کنند.

مسئولیت بررسی و تأیید اسامی داوطلبان ثبت نام شده با توجه به محدودیت نفرات که توسط دبیرخانه المپیاد برای هر دانشگاه در هر حیطه تعیین شده است، بر عهده مسئولین المپیاد هر دانشگاه است.

به گزارش مفدا، المپیاد در شش حیطه آموزش پزشکی، استدلال بالینی، تفکر علمی در علوم پایه، مطالعات میان رشته‌ای علوم انسانی و سلامت و مدیریت نظام سلامت و کارآفرینی در بستر دانشگاه‌های هزاره سوم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یازدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۷۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سالروز شهادت معلمِ شهید مرتضی مطهری و ایام بزرگداشت مقام معلم، مسابقه علمی با شرکت طلاب مدارس علمیه پاکستان برگزار شد.

در این رویداد علمی بیش از ۲۵۰۰ طلبه در سطوح مقدماتی، متوسط و عالی به رقابت پرداختند.المپیاد علمی بصورت همزمان در ۵ ایالت پاکستان و در ۳۵ مرکز و با شرکت بیش از ۲۵۰۰ طلبه خواهر و برادر برگزار شد. لازم به ذکر است این المپیاد توسط معاونت آموزش نمایندگی جامعه المصطفی در پاکستان برنامه ریزی و اجرا شد.

به گفته معاون آموزش نمایندگی پاکستان این رقابت علمی با استقبال خوب مدیران، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان همراه بود و این نمایندگی در نظر دارد در سالهای آینده در سطح کمی و کیفی بالاتری این المپیاد را برگزار نماید.

در جلسه هماهنگی برگزاری این برنامه علمی، حجت الاسلام دادسرشت نماینده جامعة المصطفی در پاکستان تاکید کرد که هدف این نمایندگی تقویت حوزه‌های علمیه پاکستان و رشد علمی طلاب و ارتقای کیفیت آموزش آنهاست که یکی از راههای مؤثر آن برگزاری اینگونه مسابقات است.

مدیران و اساتید مدارس پاکستان نیز ضمن تاکید بر ادامه چنین برنامه‌هایی آن را باعث ایجاد فضای رقابت سالم علمی بین طلاب مدارس دانستند.

در روزهای پیش رو نتیجه المپیاد علمی اعلام و طی مراسمی در شهر اسلام آباد پایتخت پاکستان از طلاب برتر تجلیل بعمل خواهد آمد.

کد خبر 6096100 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • مرکز ملی نوآوری مغز راه اندازی می‌شود
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد
  • آغاز فاز مطالعاتی روی جلبک‌های دارویی
  • آغاز فاز مطالعاتی جلبک‌های دارویی در چابهار
  • آغاز نخستین دوره برداشت جلبک‌های دارویی در چابهار